| IZ 250cc rat-bobber | |
|
+19OnkelMats AQ mart Zidist 19Martinez79 vex rapex skullriders Tegelane poison shadow600 SID Primo Urukoer agent007 tamm SAUL SANDER donn 23 posters |
|
Autor | Teade |
---|
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 9:47 am | |
| Kuna enamuse oma teadlikust motohuvilise ajast olen nautinud "käed püsti!" ja "tagumik maha!" stiili, siis sellest ka minu plaani ajend. Algmaterjaliks kasutan IZ raami, mootoriks 250cc hiinakas. Rotiroobert (loe: mattmust all the way) saab see ratas olema sellepärast, et mina omanikuna pole kunagi eriti edev olnud, ei planeeri ka nüüd hakata. Ja bobber peaks siia foorumisse vist sobima. Eemaldatud kronsteinid ja nurgatugevdused: Eemaldatud istekoht: Muudetud raam: Keevitatud raam, mootoriproov (vähe õhuke on, aga mis teha): Originaalkinnitused oleksid isegi sobinud, aga mootor oleks liiga ette jäänud. Tuli uued teha: Kuna ühesilindrilise mootori väljalase jääb esimese raamitoru taha, siis suuremad kinnitused annavad piisava kliirensi tuletoru paigaldamiseks: Peale läheb vana minski tilgapaak:
Viimati muutis seda donn (Kolm Aug 26, 2009 10:39 am). Kokku muudetud 1 kord | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 10:41 am | |
| nüüd on minukord käed püsti kiita . Hea vaadata kuidas paar kuud tagasi rääkisid plaanist alles ja nüüd on asi juba reaalselt käsil. Kas kett hakkas sirgelt jooksma või pidid mootorit raami suhtes kummalegi poole nihutama? | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 12:33 pm | |
| Asi edeneb Tõotab lahe bobber tulla ...edu ja jaksu | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 1:18 pm | |
| - SANDER kirjutas:
- nüüd on minukord käed püsti kiita . Hea vaadata kuidas paar kuud tagasi rääkisid plaanist alles ja nüüd on asi juba reaalselt käsil. Kas kett hakkas sirgelt jooksma või pidid mootorit raami suhtes kummalegi poole nihutama?
Nihutama peab kindlasti ja mingid vahejupid tegema, sest raami küljes olevad pisikesed kinnitustorud on lühemad, kui mootori kinnituskõrvad oma laiuselt. | |
|
| |
tamm
Postituste arv : 179 Age : 42 Asukoht : Tartu motikas/auto : H-D XLH1200 ´92 Registration date : 19/11/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 2:51 pm | |
| rõõm näha IZ baasil projekte. Tundub päris põnev asi tulevat ja nagu ma aru saan siis tuleb softtail. Või ma eksin? Jõudu ehitamisel!!! | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 4:11 pm | |
| Väga teretulnud aparaat. Respect, et keegi nõukogude toodangust miskit teha üritab!! Ootan huviga edasist progressi! Ja EDU! | |
|
| |
Urukoer
Postituste arv : 29 Age : 54 Asukoht : Tallinn-Harjumaa motikas/auto : Honda Supermagna 87 Registration date : 23/12/2008
| Pealkiri: IZ Jupiter 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 8:52 pm | |
| Oleksin mõningatest juppidest huvitatud kui hakkavad üle jääma.Omal kah pooleli hetkel üks IZ taastamise projekt ja kaupleks hää meelega oma eksemplarile paagi ja karburaatori katted,mis puudu | |
|
| |
Primo
Postituste arv : 234 Age : 34 Asukoht : Tallinn/Kuusalu/Loksa Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Jan 27, 2009 9:15 pm | |
| karpa kilbid olemas,kui huvi siis PS.Mis aparaadi oma see mootor enne oli?Mingi hiina "krossikas"? | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Jan 28, 2009 8:39 am | |
| - Primo kirjutas:
- Mis aparaadi oma see mootor enne oli?Mingi hiina "krossikas"?
Lifan Quad'i oma. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Jan 30, 2009 9:06 pm | |
| Täna sai mõne muu koduse tegevuse kõrvalt jälle nokitsetud. Siin on näha lahatud kiige, eesmärgiga seda pikendada ja selle tulemusena tagumist ratast tahapoole viia, et allalastud istekohal tagaratas kanni vahele ei põrutaks: Ja pooleliolevad mootori tagumised kinnitused (eriti kihvt oli mootori kuju imiteerida - ainult edasi-tagasi jooksmine käia ja mootori vahel), vasakpoolne on "vabakäe" sünnitis, jääb ketikatte taha; parempoolne jääb nähtavale ja peaks enam-vähem mootori kontuuri imiteerima: | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Püh Veeb 01, 2009 1:36 pm | |
| Selline küs tekkis vaadates pilte, et kuidas sa plaanid tagumised amordi kohad teha , kas jäävad sellise kohepeale kus praegu ja kas see originaal tagaporika kinnitus jääb samaks või modid veel miskit? | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Püh Veeb 01, 2009 4:27 pm | |
| - SAUL kirjutas:
- Selline küs tekkis vaadates pilte, et kuidas sa plaanid tagumised amordi kohad teha , kas jäävad sellise kohepeale kus praegu ja kas see originaal tagaporika kinnitus jääb samaks või modid veel miskit?
Amordikohad jäävad samaks; tagakiige läheb pikemaks - selle tulemusena muutub amortide nurk ja ka porikakinnitused tuleb uued teha, sest tagaporikas (selleks kasutan vana esimest porilauda) jääb kiige külge. Paar pilti ka tänastest tegemistest: Eemaldasin (mulle juba tehti märkus, et ma ainult näitan, kuidas ma olen asju lõikunud, samas jääb millegi "valmistamine" tahaplaanile, aga eks ma jõuan veel ) paagi küljekummide kinnitusplekid ja kõrvad. Pidin päris pinevalt jälgima, et pidavast paagist pidamatut paaki ei saaks: Proovisin, kuidas paak võiks raamile istuda (natuke punni jääb, aga olen näinud teisigi bobbereid, millel paak nii imelikult küljes; samas antud asend pole lõplik): Valmistasin istmealused raamitugevdused: 1) Esiteks tegin mingi kääbus-proovi-nurga, mis ei kõlba kuskile: 2) Siis sain valmis nurgad, mis võiksid amortide poolt avaldatava jõu mõjule kenasti vastu pidada: Järgmised pildid tulevad kunagi nädala pärast, selleks ajaks olen ehk kätte saanud tagakiige ja lenksu jaoks vajamineva materjali. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Esm Veeb 02, 2009 6:52 pm | |
| Haah, valetasin. Juhtus nii, et lasin täna teatud asutusest jalga (tegemist ei ole hullariga ) ja sain kodus väheke jälle tsikli kallal nikerdada ning paar pilti teha. Üritasin oma olematu keevitusoskusega midagi peale hakata ja sai isegi asja (lõpuks ka valmistasin midagi... reaalselt): Ja et te ei arvaks, et ma kiige selliseks jätangi, selgitan näitlikult, mis ma kiigega edasi teen (ehk siis lõhki lõigatud pooltorud lähevad nendele "kõhnukestele" veel keevisega selga ja peaks vist tugev asi saama küll; kohalik rauapood ei omanud sellist materjali, nagu vaja oleks olnud, tuli kombineerida): Umbes (kõik asjad selle tsikli juures on suhteliselt umbes ja tunde järgi tehtud (miiunurk on out), aga üllatavalt täpselt välja kukkunud) nii ma kiiget raamil ette kujutasingi, tagaratas jääb kenasti selja taha ning amordid kaldu: Kuna elektroodid lõppesid otsa ja väljas läks pimedaks, siis ülejäänu ajast veetsin vana lõikeketast maksimaalselt ära kasutades ning paagile uusi kinnituskõrvu valmistades: Rääkides keevitamisest... Kes arvab, et teab sellest kõike, löögu lahti see 400 leheküljeline raamat, alati on midagi uut avastada ja seda juba puht tehnoloogilisest küljest : | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Veeb 03, 2009 4:38 pm | |
| Tänane progress: üritasin nii hästi/halvasti kui oskasin kiige jätkukohad vähe jämedamaks kasvatada. | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Teis Veeb 03, 2009 5:19 pm | |
| hästi edeneb...rääkides sellest keevitaja käsiraamatust siis mul ka selline riiulipeal vedeleb. Ükskord üritasin ka lugema hakata, aga marukeeruliseks kiskus | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Veeb 05, 2009 6:54 pm | |
| Täna keevitasin need õnnetud nurgad raami külge: meisterdasin tagumistele kinnitustele aluse: ajasin hammakad joonele: ja lõpuks sain enam-vähem tagant kinni: Esialgsel hinnangul jäid ka hammasrattad paika. Õnneks. | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Veeb 05, 2009 7:25 pm | |
| Tundub, et sa oled garaazi kolinud arvestades kui hästi sul asi edasi liigub. Aga see mootor on istub sinna küll päris ilusti... mis su omal kõrgus tuleb muidu? | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| |
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Veeb 06, 2009 1:14 pm | |
| Mingi haigus hakkab vist kallale tulema - täna viskas ühel hetkel see nokitsemine väheke siibrisse. Aga enne seda sain valmis speisserid (spacers? nimetatakse nii vist): Ja esimestele kinnitustele kasvatasin otsa pikendused, et mootor kenasti kinni oleks: | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Veeb 12, 2009 5:30 pm | |
| Täna leiutasin viisi, kuidas ruumis sees keevitada (selles osas olid abiks juba olemasolevad pikad kaablid, mis ulatusid täpselt aknast sisse ). Esmalt keevitasin tagasi amortide kinnitamiseks vajaminevad poolaasad: Seda oli siis vaja selleks, et mootoril on veohammasratas vasakul erinevalt IZi origaalasetusest ning kiige sai ümberpööratud. Järgmisena "raiusin" maha ahtriosast need koledalt pikad torud ja keevitasin jäigestamiseks asemele plaadid: Ja siis meisterdasin endale uue handlebar'i, lukustades lenksukinnitused igaveseks selle külge: | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Veeb 13, 2009 3:44 pm | |
| Täna rsk jätsin sõrme kiige ja velje vahele, kui teiselt IZilt katsetamise mõttes korralikud rattad alt kruvisin. Mõtlesin, et viskan raamile vidinad külge, et näha, mis kuidas asetseb ja kas olen asjaga rahul. Pilt vähe moonutab mõnda asja ja lenksu on väga vähe näha. Rohkemas valguses saaks telefoniga kõvasti paremaid pilte. Edasi saan jalatugede, külgjala, käiguvahetus- ja pidurihoovastiku ning elektroonikakarbi peale mõtlema hakata. Loodan, et jõuan õige varsti ka tegudeni. Tagumine ots on pakkude peal ja ratas veel õhus, muidu langeb veel mõne cm võrra. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Püh Veeb 15, 2009 9:20 pm | |
| Täna mõtlesin rohkem, kui tegin. Tulem oli ka sellevõrra väiksem. Aga üht-teist sain valmis, sealhulgas jalatugede toru, milleks lõikasin vanadelt tugedelt kummikinnituseks mõeldud pulgad maha ja keevitasin uuele torule lihtsalt otsa; astmeliselt tegin asja sellepärast, et hiljem saaksin käiguvahetus- ja pidurihoova sellesama toru külge nikerdada. Vasak kumm on puudu; näha on ka rõngad, mille külge tulevad hoovad ja nende kõrval speisserid. Maad vast kündma ei hakka. Raami kõrgus tuleb rattal piisav, et sellist asja vältida. | |
|
| |
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Püh Veeb 15, 2009 11:02 pm | |
| kas Sa kasutad tagarattana sellist originaal Izi 18 tollist rattast koos selle sama keti hammasrattaga ning suure alumiinium kopsikuga. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Püh Veeb 15, 2009 11:17 pm | |
| - SID kirjutas:
- kas Sa kasutad tagarattana sellist originaal Izi 18 tollist rattast koos selle sama keti hammasrattaga ning suure alumiinium kopsikuga.
Tagarattaks jätan jah IZi originaal 18" velje, vähe laiem rehv läheb ainult peale. Tagumise hammasratta aretan sinna olemasolevale võllile uue, mille samm ja paksus sobivad mootori veohammasrattaga. Kogu see asi tuleb sinnasamasse vanasse (minu arust ta nii väga suur ei olegi) alumiiniumkopsiku sisse. Kopsikult on plaanis need ketisuka kinnitamiseks mõeldud moodustised maha lõigata eesmärgiga ümaramat üldmuljet jätta. Neid sukki pole nagunii võimalust enam kasutada. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Esm Veeb 16, 2009 7:53 pm | |
| Tänane päev oli minu jaoks samasugune nagu eilnegi - sai nagu midagi, aga ei saanud ka. Keevitasin kokku mingisugused hoovad: Ja ühendasin käiguvahetuseks mõeldud hoova käiguvahetusvõlliga: | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber | |
| |
|
| |
| IZ 250cc rat-bobber | |
|