| IZ 250cc rat-bobber | |
|
+19OnkelMats AQ mart Zidist 19Martinez79 vex rapex skullriders Tegelane poison shadow600 SID Primo Urukoer agent007 tamm SAUL SANDER donn 23 posters |
|
Autor | Teade |
---|
OnkelMats
Postituste arv : 145 Asukoht : Harjumaa motikas/auto : Regal Raptor bobber Registration date : 16/11/2009
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 07, 2010 9:18 pm | |
| Täitsa vägev. Aga räägi, kuida sellise lenksuga mugavusest rääkida saab? 10 punkti skaalal nt? Võiks juba selle toru häält kuulda.
Vaata, et ikka ideid ja teostust leiduks! | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 07, 2010 9:47 pm | |
| 10 palli 10 palli skaalal minu jaoks. Samas ma olen keskmisest suuremat kasvu ja lenks on hea võimalus, kuhu ennast ratta peal osaliselt lahti pakkida. Turvaline see muidugi ei ole... | |
|
 | |
OnkelMats
Postituste arv : 145 Asukoht : Harjumaa motikas/auto : Regal Raptor bobber Registration date : 16/11/2009
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Jan 08, 2010 1:13 am | |
| Ahah...ise olen ma vist keskmist kasvu...niipalju kui ma proovind olen siis sellised ahvikad nagu mul on, meeldivad mulle paremini. Eks peab vaatama. Sest niikuinii praeguse põlveotsas keevitusega pole midagi teha mul  | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Jan 20, 2010 5:46 pm | |
| Ühe lisana tsiklinikerdamises tulin ideele uus paak keevitada. Selle tarbeks sai juba oksjonil käidud ja Urali paak muretsetud. Kahjuks koha peal selgus, et Urali tavaar on IZi backbone'i jaoks liig pikk. Ja, ma usun, nagu enamusel, on ka minul riiulis üks Moskva paak. Esialgu mõtlesin, et peal olev juba raiutud paak oleks fail safe variandiks ja originaal paaki hakkan ehitama. Siis aga otsustasin, et säilitan veel korralikku asja ja jätkan juba lõigutud paagile kannatuste valmistamist. Ja relakas läks sisse. Teibituuning on sirgete servade saamiseks.  Ja siin on näha, kust jooksis vana tunnel ja kui madalal on esimene kinnitus ning nendevaheline erinevus (kasutamata ruumala!).  Vahele lõikasin ülal laieneva riba plekki. Raip tahtis igatpidi kõveraks kiskuda.  Disainielemendina otsustasin teha täistilgast pooltilgapaagi kandilise põhja näol. Võiks ju arvata, et see lisab mahutavust, aga eks näis. Lisaks arvasin sellel hetkel, et see on lahe.   Alla äärtesse kaotatud põhja kompenseerimiseks punktisin šablooni järgi lõigatud kõverikud plekiribad.  Tunneli väänamiseks kasutasin kaht omavahel kokku keevitatud toru. Maru lihtne moodus korraliku tunneli saamiseks.  Ja tunnel külge.  Ja raamil näeb ta välja selline. Siin juba enamvähem asi tihedaks lastud, kuigi täristada tuleb veel maa ja ilm.  Korgina mõtlesin kasutada, keegi Saul või Sarapuu või AQ kunagi mainis  , vanakooli bensukanistri ava koos korgiga. Kindlasti mõni läbilaskev raibe siin kodus vedeleb. Tuleb jalad selga võtta. Loodan, et ennast õhku ei lase või midagi. | |
|
 | |
SAUL Admin

Postituste arv : 748 Age : 35 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Jan 20, 2010 6:54 pm | |
| Väga hea esitlus ja tasemel töö...väga hea näeb välja  | |
|
 | |
Extinction

Postituste arv : 62 Age : 29 Asukoht : Põltsamaa motikas/auto : GSX-R1100 Registration date : 07/09/2009
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Jan 20, 2010 7:34 pm | |
| Kas viksid selle paagi siledaks ka või jätad suts keevitusranti seda rat-istama?  | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | |
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 21, 2010 6:46 pm | |
| Noneh. Jõudsin täna siis sinnamaale, et paak sai umbe tihedaks. Enam-vähem. Noh, õppimisruumi on maa ja ilm (räigelt meeldib seda väljendit ekspluateerida). Jutt lihtne: lasin paaki vee sisse, et katsetada asja pidavust. Tundus kõik ok. Paar kohta, kust läbi imbus, törtsutasin üle. Siis mõtlesin, et OCC-s  tehakse sellist asja nagu "pressure test". Tahtsin muidugi ka... Lõin siis paar Bar-i sisse ja.. oh imet. Purskkaev töölaual. Krt ma ei tea mis värk oli sellega. Mingi neli tundi lihtsalt lappisin üht auku teise järel. Nüri värk ikka. Augud olid imepisikesed, silmaga polnud nähagi, kui terasemalt ei vaadanud, samas vett pritsis ikka läbi. Lasin aga rõhu välja, tundus jälle kõik jonksus olema. Hiljem otsustasin ainult poole Bar-iga katsetada. Mõnest kohast veel imbus, aga lasin üle ja sai vist hea. Noh, välja arvatud välimus. Tegin selle korgiidee ka teoks. Sellise elsemplari leidsin. Ei olnudki läbi roostetanud, samas nägi räbal välja ja kõrgetelt võimudelt loa saades lõin ketta sisse.  Kraani keermestatud ava lõikasin vanalt põhjalt maha ja sulatasin külge.  Eemaldasin kanistrilt suudme. Lõikeriist on ka näha. See parempoolne ikka...  Võrdluseks: Moskva originaal & minu Moskva versioon. Tiba laiem on küll. Kas ka mahu poolest...  Ja selline näeb välja raamil, nüüd koos korgiga.  Vastuseks, Extinction, su küsimusele: viimistlen paagi siledaks. Lihtsaks põhjuseks on ülikoledalt välja kukkunud õmblused. Oma praak tuleb ikka ära peita. Värv jääb ikka matiks mustaks.  | |
|
 | |
rapex

Postituste arv : 235 Age : 32 Asukoht : Vara motikas/auto : Autoks: Chevrolet Citation
Sikliks: H-D bobber project Registration date : 24/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 21, 2010 7:40 pm | |
| Nice, mul oli endalgi sihuke korgiidee kõrvade vahel pärast seda kui soomes nägin ühel rotikal umbes sihukest korki nagu vanadel vene veokatel. Aga nagu võru rahvas ütleb: mis tettu tu tettu!
Ei igati 5+ | |
|
 | |
Tim

Postituste arv : 80 Age : 34 Asukoht : Tartu motikas/auto : Suzuki Ls650P Registration date : 18/05/2009
 | |
 | |
poison

Postituste arv : 280 Age : 63 Asukoht : Rapla, Eesti motikas/auto : vt750 hardtail Registration date : 06/11/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 21, 2010 7:59 pm | |
| ärge unustage õhuauku korgile | |
|
 | |
OnkelMats
Postituste arv : 145 Asukoht : Harjumaa motikas/auto : Regal Raptor bobber Registration date : 16/11/2009
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Nelj Jan 21, 2010 8:53 pm | |
| Jube äge on sellise paagi korgiga. Annab asjale detailsuse mõttes väga palju juurde. | |
|
 | |
tamm

Postituste arv : 179 Age : 41 Asukoht : Tartu motikas/auto : H-D XLH1200 ´92 Registration date : 19/11/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Jan 22, 2010 9:16 am | |
| to donn: nii nagu sa tegid, et keevitasid paagi seestpoolt oli väga hea ja pärast lekete kõrvaldamiseks oleks pidnud liite kohad väljast poolt tinaga üle tegema. See kõige lihtsam lekete kõrvaldmiseks. | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Jan 22, 2010 2:08 pm | |
| - tamm kirjutas:
- to donn:
nii nagu sa tegid, et keevitasid paagi seestpoolt oli väga hea ja pärast lekete kõrvaldamiseks oleks pidnud liite kohad väljast poolt tinaga üle tegema. See kõige lihtsam lekete kõrvaldmiseks. Pean sind, tamm, kurvastama. Ma ei olnud nii kaval keevitama hakkamise hetkel, et oleks seda seestpoolt teinud. Sulas õrnalt läbi, võibolla jäi selle tulemusena mulje, et oli seestpoolt keevitatud. Samas kas praegu ei annaks tinaga üle joota? Kuigi faasi pole, kuhu tina sisse sulatada. Kuumaks lastes ja paigatavat kohta loodis hoides peaks tina paigale jääma ju? Sulametalli mõtlesin kasutada muidu. Täna seda otsimas käies aga vastati, et igaltpoolt (st Otepäält sulametalli edasimüüvate poodide ladudest) on värk otsa saanud. Peab midagi välja mõtlema. | |
|
 | |
SAUL Admin

Postituste arv : 748 Age : 35 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Jan 22, 2010 3:09 pm | |
| sa lõika sellelt bensu kankult see 20l märk ka välja ja keevita paagi küljepeale , siis on täismäng  | |
|
 | |
schumahher

Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Okt 01, 2010 7:53 am | |
| Võtaks üles vana teema, aga kerkis selline küsimus, et kudas toimus arvele võtmise protsess. Mida sul tsikli küljes vaadati, mõõdeti või kaaluti. Mitu eesti valuutat kulutasid eksperdi ja arvelevõtmise peale. Omal on tulemas selle ja järgmise aasta jooksul kaks projekti mis tuleks legaliseerida tänavasõidukõlbuliseks, aga meie Jõhvi ARK st inimesemoodi vastust ei saa. Ehk oskab keegi valgustada mind selles. | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Mai 04, 2011 10:34 am | |
| - schumahher kirjutas:
- Võtaks üles vana teema, aga kerkis selline küsimus, et kudas toimus arvele võtmise protsess. Mida sul tsikli küljes vaadati, mõõdeti või kaaluti. Mitu eesti valuutat kulutasid eksperdi ja arvelevõtmise peale. Omal on tulemas selle ja järgmise aasta jooksul kaks projekti mis tuleks legaliseerida tänavasõidukõlbuliseks, aga meie Jõhvi ARK st inimesemoodi vastust ei saa. Ehk oskab keegi valgustada mind selles.
Minupoolne vastus on nüüd küll ajast ja arust, aga ehk ei jookse see mööda külgi maha. *Tsikkel oli juba arvel*Vormistasin tsikli oma nimele juba koos ümberehitusega, ehk siis ekspertiis jm toimus enne enda nimele vormistamist (tehnilises passis muudatuste tegemine on nüüdseks kallimaks läinud ja ausalt öeldes ei mäletagi, palju dengi oli tookord nado, sest mul tuli veel uus registreerimismärk ka soetada) *Ekspertiisi peale kulus raha 1200.- vanas rahas koos käibemaksuga Ekspertiisis nõuti E tähisega tulesid, märkusena ütleks, et suunatulesid ei pea olema, kui on sellise aastakäigu masin, millel originaalis neid polnud (soolomasina puhul). Veel nõuti kaasistujale kinnihoidmiskohta (nahast riba üle sadula vms), minu puhul jäi siis tsikkel ühekohaliseks. Eksperdile ei meeldinud ka mitmest jupist kokkukeevitatud lenks, kuna pidavat sõidu ajal ära lagunema, mis ka sugugi vale pole arvestades Eesti teid ja mootori poolt põhjustatava vibratsiooni koosmõju. Tsikli pidin käima panema ja enne ümberehituse akti koostamist kontrolliti ka heitgaase ning et etteantud raamidesse ära mahtuda, tuli küttesegu nii lahjaks kruttida, et tsikkel vaevu-vaevu töötas. Ümberehitust tõendava aktiga läksin ARKi ja sain tsikli koos ümberehitusega oma nimele. Ehk oli abiks. Donn. | |
|
 | |
telec
Postituste arv : 11 Registration date : 09/05/2012
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Kolm Mai 30, 2012 5:38 am | |
| Kus sellist tagatuld saaks? | |
|
 | |
donn

Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber Reede Juun 29, 2012 7:19 am | |
| - telec kirjutas:
- Kus sellist tagatuld saaks?
Hahaa! Ma olen oma vastusega küll kuu aega hiljaks jäänud, aga mis siis ikka. Ise tegin selle kompoti. Klaas ja reflektor on nõuetele vastavad, korpus on mingi vana jalgratta tule oma. Jõudu! Donn. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Pealkiri: Re: IZ 250cc rat-bobber  | |
| |
|
 | |
| IZ 250cc rat-bobber | |
|