| Tehniline: Käigukast | |
|
|
Autor | Teade |
---|
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Tehniline: Käigukast Teis Dets 23, 2008 2:06 pm | |
| Sedakorda küsin siinse väikese kollektiivi käest abi käigukasti valikuks. Nimelt öelge mis masinal oleks tingimustele vastav käigukast: 1) Manuaal 2) mitte üle 4 edaspidise käigu 3) viimane käik oleks overdrive, ehk kiirendav ehk ülekandearvuga väiksem kui 1. | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Teis Dets 23, 2008 5:50 pm | |
| ei tea sest teemast väga palju, aga vaadata mõne disla kasti?..neil veidi väiksem ülekande arv | |
|
| |
vint
Postituste arv : 32 Age : 39 Asukoht : Valga/Valgamaa > Aakre motikas/auto : Honda NX 650 / Omega b 94 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: re Kolm Dets 24, 2008 6:12 am | |
| Millegipärast tekkis tunne et plaanid ATV-d või Pagi ehitada Proovi autolammutustest, Fiesta,Kadeti vms. väike-auto kasti luurata. | |
|
| |
Janbert
Postituste arv : 9 Age : 38 Asukoht : Tallinn Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Teis Dets 30, 2008 1:05 pm | |
| Ma tean ühte Chrysleri 4-speed OD kasti - "A-833". Ainult, et kõik 833-ed ei ole overdrivega. Kasutati aastail 1975 kuni 1987 [3.09:1 - 1.67:1 - 1:1 - 0.73:1 (Trucks used a 0.71:1 fourth)]. Kui õigesti aru sain, kasutati nii V8 kui Slant'ide taga seda kasti (bell peaks küll erinev olema) Rohkem infot siinE: kuidas nende kastide leidmisega Eestis/lähivälismaal on, ei tea kommenteerida. | |
|
| |
tyymiiz
Postituste arv : 5 Asukoht : @ my garage motikas/auto : gaz24,opel kadett 1.3l,bmw 740i,vw derby,ford escort cabrio,ford mustang ,moskvitch 400 ja palju palju veel Registration date : 25/12/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Kolm Dets 31, 2008 7:03 am | |
| btw: minuteada on sinu soovidele vastav kas olemas autol susuki vitara-l 1995+ kui ma nyyd aastateg ei eksi | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Kolm Dets 31, 2008 9:07 am | |
| Huvitav. Ma ei leidnud selliseid andmeid kusagilt. Ehk on mõnda linki anda, kus see kirjas on? | |
|
| |
tyymiiz
Postituste arv : 5 Asukoht : @ my garage motikas/auto : gaz24,opel kadett 1.3l,bmw 740i,vw derby,ford escort cabrio,ford mustang ,moskvitch 400 ja palju palju veel Registration date : 25/12/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Nelj Jan 01, 2009 1:07 am | |
| - altraditional kirjutas:
- Huvitav. Ma ei leidnud selliseid andmeid kusagilt. Ehk on mõnda linki anda, kus see kirjas on?
sorry jah krdi kutsujuki kast on atm :S my baad | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Teis Jan 06, 2009 6:48 pm | |
| Ok, jätkan kasti teemal, ilma eelmisele probleemile lahendust leidmata. Nüüd siis tahaks leida meil levinud autode hulgast automaatkasti, millel oleks eraldi bellhousing ehk 'konverterikoda', kus kasti osa käib konverteri küljest poltidega ära. Näiteks USA Fordil on sedasi: Kõik kastid mida ma tean, on ühes tükis valatud:
Viimati muutis seda altraditional (Teis Jan 06, 2009 8:20 pm). Kokku muudetud 1 kord | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Teis Jan 06, 2009 7:14 pm | |
| millise fordi otsas sellist kasti leidub...neid usa fjorde päris palju eestis liikvel ning ka soomes kindlasti saadaval vbolla , tead kasti markeeringut äkki öelda? | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Teis Jan 06, 2009 8:28 pm | |
| Kast on igati tuntud C4. Kuid ma küll ei ütleks, et usa forde Eestis palju on, eriti selliseid aastakäike mida autoks võib nimetada. Siin mingisugune nimekiri, kus autodes seda C4 leida võib:
Ford 73-77 Bronco 84 Bronco II 72-74 Capri 65-77, 79-86 F-Series Pickup (F100, F150, F250, F350, Truck) 65-70 Fairlane 78-83 Fairmont 65-71 Falcon 65-74, 77-79 Full size Ford passenger car 75-80 Granada 83-86 LTD 77-79 LTD II 70-77 Maverick 65-86 Mustang 71-80 Pinto 83-84 Ranger 66-68, 77-86 Thunderbird (T-bird) 68-76 Torino 65-77 Van (Econoline, E-Series, E100, E150, E250, E350) Lincoln 77-80 Versailles Mercury 75-80 Bobcat 79-86 Capri 65-69, 71-77 Comet 67-68, 74-86 Cougar 83-86 Marquis 77-80 Full size Mercury passenger car 75-80 Monarch 68-76 Montego 78-83 Zephyr
Nagu näha on kõige uuem aasta 1986, ning üldiselt levinud 60 ja 70datel. Mõni bronco või fullsize masin võib ju olla kuskil eestis juppideks, kuid üldiselt on nimekirjas sellised mida siinsetel teedel ei ole. Kui kellelgi on piisavalt odavalt pakkuda suvalises korras C4 kasti, siis ma võtan kasvõi tagavaraks. | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Kolm Dets 09, 2009 10:54 am | |
| Teeme väikese uuenduse teemale. Vahepeal ka palju uusi liikmeid siia foorumisse kogunenud , eh kellelgi head infot?
Teema alguse osale ma pole vastust leidnud, ehk siis käigukasti kus oleks mitte üle 4 käigu ja kiirendav viimane käik.
Teisele teemale, automaadi probleemile on vastuseks kastid ZF22 ja ZF24, esimene neist nõrgem ja rohkem levinud, teine tugevam kuid vähem saadaval.
ZF22 on pandud: 1981–1987 BMW E28 528e M20/B27 1983–1988 BMW E30 325e M20/B27 1983–1985 BMW E28 524td M21/D24 1983–1984 BMW E28 533i M30/B32 1983–1989 BMW E24 633CSi M30/B32 1983–1984 BMW E23 733i M30/B32 1984–1985 BMW E30 318i M10/B18 1984–1985 BMW E30 323i M20/B23 1984–1987 BMW E28 535i M30/B34 1984–1992 BMW E23 735i M30/B34 1986–1992 BMW E30 325i M20/B25 1986–1993 Volvo 740 2.3L 1986–1991 Volvo 760 2.3L 1987–1991 BMW E30 325ix M20/B25 1987–1993 Jaguar XJ40 3.6 1987–1997 Jaguar XJS 3.6 1987–2002 Range Rover (except 4.6) 1987–1996 Peugeot 505 2.0 1987–1996 Peugeot 505 2.5 1987–1996 Peugeot 505 2.2 1987–1989 Peugeot 604 2.5 1988–1990 BMW E34 525i M20/B25 1988–1993 BMW E34 530i M30/B30 1988–1993 BMW E34 535i M30/B35 1986–1992 BMW E32 730i M30/B30 1986–1992 BMW E32 735i M30/B35 1986–1992 BMW E32 735iL M30/B35 1986–1992 BMW E32 750i M70/B50 1986–1992 BMW E32 750iL M70/B50 1988–1997 Maserati Biturbo 2.5 V6 1988–1997 Maserati Biturbo 2.8 V6 1991–1995 Volvo 940 2.3 1992–1999 Land Rover Discovery 3.9 1997–2002 Austin Tempest 4.0 1999–2003 Land Rover Discovery Series II 4.0
ZF24 on pandud: 1987–1994 BMW E32 750iL M70/B50 1987–1994 Jaguar XJ40 4.0 1989–1994 BMW E31 850Ci M70/B50 1989–1994 BMW E31 850i M70/B50 1989–1996 Jaguar XJS 4.0 1995–1997 Jaguar XJ6 (X300) 4.0 1994–2003 Range Rover V8 4.6L
Lisan lõppu veel ka uue käigukastiküsimuse. Nimelt, soovitage autole sobivat tagaveolist käigukasti, millel oleks ka jõuväljavõtu koht. Võiks olla sünkronisaatoritega kast. | |
|
| |
pets9555
Postituste arv : 3 Registration date : 11/03/2010
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast Nelj Märts 11, 2010 7:59 pm | |
| Tere, mehed! Minu esimene postitus siis selles foorumis. Kindlasti leiad jõuvõtuvõlli väljavõtuga käigukasti Unimogi alt ja on veel hulga sõjaväe Volvosid millel selline lahendus olemas. Kaldun arvama, et need kastid on sulle suured ja rasked. Tegelt on ju midagi taolist väljavõtu poolest ka Tojota ja Nissani maasturitel. Just vanematel Patrolitel ja Land Cruiseritel, millel käib vintsi käitamine käigukastist. Võid muidugi uurida www.4x4.ee sealt saad kindlasti vastuseid hulgim. Päris asjalik seltskond on seal koos ja teavad tehnikast ja erinevatest masinatest omajagu. Proovi, küsija suus pihta ju ei lööda. Terv. Pets | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Tehniline: Käigukast | |
| |
|
| |
| Tehniline: Käigukast | |
|