Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Valgustan ka teisi oma uuest ettevõtmisest. Tegemist 1972 aasta tonnise Sportaga. Ostsin ta juba käesoleva aasta aprillis Tallinnast. Kus ta oli ca 13 aastat seisnud, enne seda oli tegelane ringi vuranud Illinoisis. Igatahes sai ta kodu toodud. Mootor teeb häält ka, kuigi vajab sättimist. Päris hea tunne on ikka Harley vändast käima lüüa Masin sai valitud, sest selle on olemas all the goodies ehk siis trummelpidurid, kett ülekanne, kodarveljed, vanakooli väike sporta paak. Seega asendatavaid juppe on minimaalselt. Suurematest asjadest esihark. Selleks tuleb Springer. Raam tuleb loomuliklt hardtail. Rohkem praegu nagu ei oska kosta. Ratta ehitus võiks alata kuskil 2013 aasta esimestel nädalatel. Praegu pooleli küttega garage ehitus. Kui garage valmis, saab hakata mõnusalt tsikli kallal nokitsema.
kuna ma pilti siia lisada ei oska, siis panen lingi
Läheb vist suuremaks ehitamiseks sel talvel. Kas sel aastakäigul muidu el start ka oli olemas või aint jalaga löömine? Aga edu igaljuhul!
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
olemas on mõlemad. Eks vaatab mis saab, üks mõte oli el starter ära võtta, nii jääks ainult vänt, aga see mõte on veel lahtine.
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Eile õhtul hakkasin ka enda masinat lähti võtma. Mõtte hakkas korralikult liikuma nii et õhtul ei tahtnud uni tulla. ´90 aastate sportast on ikka kõik asjad hoopis teistmoodi. Tegemine saab seega olema päris põnev.
Ratast tuleb jubedalt madalamaks lasta. Ca 18 cm saab teda madalamaks teha ja siis jääb ikka veel raam turvaliselt maast 10 cm kõrgusele. Kui ta niimoodi vasta maad läks muutus masin küllaltki pisikeseks ja kompaktseks. Tundub, et raami esimesi torusid tuleb natuke pikemaks keevitada ja amordi kannu see läbi kõrgemale viia, vastasel juhul ei saa paagi alust toru ja raami tagumisi torusid ühe sirge jutina teha. Mulle tundub, et kui paagi tagumise otsa juurde tekib üks painutus koht, ei ole see kõige kenam. Pean netist natuke pilte veel uurima, kuidas seda ´70 sportadel lahendatud on. Täna proovin ratta juures teha mõttetööd ja paar pilti ka.
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
Kui nüüd talvel peale oma sügisest harli ostu on aega olnu mujal maailmas tehtud sportade pilte vaadata siis jah.
Arhailise välimusega bobberi projektiks ironhead igati sobilikum masin, kikstart veel boonuseks! Sellisele võimalik veel magneeto ka paigaldada, läbi mille võid aku ja enamus juhtmestikust ka prügimäele viia!
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
selline näeb Garley välja täna õhtul. Kõrgus maast on nüüd selline, mis sobib. Raami paagialusele torule leidsin ka enda peas lahenduse, tõstan rooli kannu ca 3-4 cm, siis saab sealt vedada toru ühe sirge jutina tagaratta võllini.
tamm
Postituste arv : 179 Age : 42 Asukoht : Tartu motikas/auto : H-D XLH1200 ´92 Registration date : 19/11/2008
Kui nüüd talvel peale oma sügisest harli ostu on aega olnu mujal maailmas tehtud sportade pilte vaadata siis jah.
Arhailise välimusega bobberi projektiks ironhead igati sobilikum masin, kikstart veel boonuseks! Sellisele võimalik veel magneeto ka paigaldada, läbi mille võid aku ja enamus juhtmestikust ka prügimäele viia!
Kickstarti saab ka EVO sportyle paigaldada. Selline co nagu Led Sled Customs pakub kiti. Ma juba korraks ilastasin seda.
19Martinez79
Postituste arv : 40 Registration date : 11/05/2009
Old Ironheads never die! Igati muhe projekt. Mainisid, et mootor vajab veidi sättimist. Mõtlesin, et panen siia ühe väga kasuliku lingi, mis puudutab "Raudpea" klappide reguleerimist. Saime selle video järgi talitades sõbra Ironheadi kenasti tööle. Edu ehitamisel!
stiilneüksik.
Postituste arv : 44 Registration date : 23/05/2010
Edu ehitamisel ja viska progressist siia kah pilte, väga huvitab, kuidas areneb
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Täna võtsin ratast veel rohkem lahti, et tekiks aimdus, kuhu miskit võiks üldse sobida. Üldiselt on kõik väga moos. Ratta kõrgus maast on paika sättitud, esikahvli pikkuse mõõtmiseks, panin ka esiratta alla. Arvasin, et -4 tolli kahvel võib jääda lühikeseks, aga selgus hoopis tõsiasi, et vaja oleks -7 tolli kahvlit . Seega tuleb ikkakgi võtta -4 tolli kahvel ja rooli kannu siis vaja minev hulk sentimeetreid tõsta.
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
Ise kartsin ka, et kas -4 on liiga madal. Nüüd kui hark küljes siis tundub tõesti, et võiks vähe madalam isegi olla. Aga eks tuleb natuke vedrutamiseks ka ruumi jätta
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Tänu Saulile sai palju küsimusi lahenduse. Laenasin Saulilt -4 springerit. -4 hakkab mu rattale väga hästi sobima. Lahenduse sai ka üks teine küsimus. Uurisin ebayst, et ´72 aasta sporta vajab teistsugust kahvlit kui uuemad. Hinna vahe neil on ca 300-400 dollarit. Nüüd aga leidsin lahenduse, ühe võlli treimisega on võimalik instaleerida vanemale sportale uuema sporta springer. Tegi tuju kohe heaks. Kohe kohe peaks uus võll juba valmis saama. Praegune suurim küsimus on, mis värvi springer tellida, kas must või kroom.
poison
Postituste arv : 280 Age : 65 Asukoht : Rapla, Eesti motikas/auto : vt750 hardtail Registration date : 06/11/2008
Ma võtaks kroomitud, hiljem saab mustaks värvida kui vaja!
SID
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Pealkiri: Re: SIDi Garley ´72 Sportster Laup Märts 02, 2013 10:32 am
Vahepeal sain Sauli -4 springeri ette proovitud. Sobib väga hästi. Raami esimest osa ei ole isegi mõtet ringi teha. Raami kõrgus maast jääb täpselt 11 cm, ma arvan, et see ei ole liiga kõrge. Kõik kõrgused ja asjad said paika mõõdetud, nüüd saab hakata raami hardtail osa ehitama.
sellel pildil näha siis esimene versioon hardtailist
poison
Postituste arv : 280 Age : 65 Asukoht : Rapla, Eesti motikas/auto : vt750 hardtail Registration date : 06/11/2008
Postituste arv : 114 Age : 39 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
Projekt on natuke seisma jäänud, varutud on uus esikahvel Siimu sporta alt ning praegu treiali juures tegemises üleminekud, et saaksin panna 1 tollised koonuslaagrid. Vanakooli sportal on roolikannul võll peenem ja laagriteks ka lahtised kuulid. Kui kahvli uuesti alla saan, siis tuleb raami veel natuke ümber teha. Vast sel kevadel jõuan jälle miskit edasi nikerdada. Siis viskan ka uuesti pildimaterjali ja teksti juurde.
poison
Postituste arv : 280 Age : 65 Asukoht : Rapla, Eesti motikas/auto : vt750 hardtail Registration date : 06/11/2008