Tere! Olen seda foorumit külastanud tihti, nüüd siis otsustasin ka liituda.
Sõitnud aastaid erinevate ratastega, tekkis ühel hetkel mõte, et tahaks
elus ühe tsikli ka täiesti uuena poest osta (erinevalt normaalsetest inimestest,
kes unistavad uuest autost). Kevadel 2008 tegin mõtte ka teoks ja ostsin Velt
keskusest uhiuue Kawa VN900 Customi, mis mulle disainilt hirmsasti meeldis, kui
tagumine ots välja arvata. Millegipärast on mul veendumus, et enamusel tehase-
customitest on üks ja sama häda- kui disainerid ratta tagumise osa juurde jõuavad,
siis nad väsivad ära ja lähevad koju õlut jooma. Esimese hooaja sõitsin originaalkujus
rattaga ja otsisin tagumisele osale paremaid lahendusi. Kui talv kätte jõudis, oli siht silme
ees, kuidas ratas peaks välja nägema. Rellakas kätte ja kõigepealt lahkusid raami küljest
strutbarid ja nende jubedad kroomitud plastist katted. Tagaosa sai Highway Hawki
madalduskomplekti ja Custom Chrome kataloogist tellisin sobiva porilaua (koos sisemiste
tugevdustega "seljakoti jaoks"). Raami tagaosa saigi niimoodi ehitatud, et porilaud paika ja selle
järgi keevitasin porika aluse ja soolosadula kinnituse ka. Mitte midagi ei mõõtnud udupeenelt,
vaid asjad said käepäraste vahenditega oma kohale sobitatud ja punktid peale lastud ja kui silma
järgi oli kõik ok, siis tulid korralikud õmblused. Värvitud on kõik ise, number ja tagatuli on vasakul
külje peal, kronstein ka ise tehtud, teinekord panen pildi ka. Pildil on porikas natuke linnusitaga koos.[img][/img]