Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
Pealkiri: VW Golf-st chopper Teis Märts 29, 2011 8:19 pm
Tekkis vajadus Kawa VN1500 raamile paigaldada mootor (kuna vana andis jäädavalt otsad), seismas on golf 2 energiaallikas. Kas on keegi kes oskab soovitusi anda või kes oleks esisillaveoga masina mootorit paigaldanud tsiklile. Niipalju on head, et tsiklil on tagaratas kardaan ülekandega. Huvitav olek teada mis mind ees ootab sellise mootori installeerimisel.
vanamadu
Postituste arv : 66 Age : 57 Asukoht : Mulkland, Pikasilla. motikas/auto : Ish P5, Ural(millest pool Dneprit), Lancer4*4, Escorteid mitu, Datsun 100A, M412, M400. Registration date : 19/08/2009
Pealkiri: Re: VW Golf-st chopper Kolm Märts 30, 2011 6:24 pm
Tundub jube kobakas Mul mõlgub mõtetes mingi audi varjant millel mootor pikuti saab ühe poolassi kinni keevitada ja teise otsa hammakas ja hea oleks veel automaatkastiga.
schumahher
Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
golf2 mootor on üpriski pisike ja suhteliselt elektroonikavaba. tuleks keerata 90` ja käimari kastil pooltelje kinni panna ja teisselt otsast siis taha reduktorisse. Probleem tekib vist sellega, et mootoripoolt poolass läheb paremalt taha, aga tagarattal on reduktor vasakul. Ei tea kas reduktorit tohib üldse ringi kerata nö peapeale.
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
Küsimus siit. Kuidas oled mõelnud lahendada tekkiva nn topelt peaülekande? Jääb alles sul ju vw peaülekanne alles ja sinna lisaks veel tsikli reduktor, siis muutub kiirus topelt aeglasemaks. Ja saad max60 km/h liikuva tsikli??
schumahher
Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
ei julge sellele veel päris tõsiselt mõelda,aga varsti lumi suland siis tõstam mootori lauale ja uurib natuke esja. ehk saab midari ära lõigata või siis mõne ülekande vahele teha. Kui midagi asjaliku välja ei nuputa siis lähen ketiülekande peale.
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
... käimari kastil pooltelje kinni panna ja teisselt otsast siis taha reduktorisse.
Mul tekib kohe küsimus diferentsiaali (poolteljed väljuvad ju difrist?) vastupidavuse kohalt - kas planeerid lihtsalt ühe pooltelje konkreetselt kinni panna, mehaaniliselt? Kasutan oma küsimuse lahtimõtestamiseks tavalise tagasilla difri skeemi, ehituselt need ju sarnased:
Tavalises kasutuses on pildil olevad "differential pinion carrier" hammakad seisvalt või auto pööramise ajal väga väikeses liikumises. Kui nüüd üks pooltelg lihtsalt kinni panna, siis hakkab vedu läbi difri raami käima ja see lendab laiali, kuna need pisikesed hammakad pole pöörete jaoks mõeldud.
Lihtsalt mõte, mis seda teksti lugedes tekkis ja ma ei tea täpselt, mida sa ise mõelnud oled. Asja lahendaks difri jäigaks tegemine. Aga jõudu ettevõtmisega!
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
minuteada keevitatakse kinni pildid olevad "pinnion carrier" ja "differential gear". Eestikeeli sateliithammakad keevitatakse kinni. Enamus lada põllurallikad keevitatakse niimoodi lukku. Usun et teise poole kinnipanemise all mõtles schumi vast lihtsalt pooltelje augu katmist kaanega.
Teine poolassi ots jääks niisama tühjalt pöörlema, nagu traktoril "jõuvõtuvõll"
schumahher
Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
minuteada keevitatakse kinni pildid olevad "pinnion carrier" ja "differential gear". Eestikeeli sateliithammakad keevitatakse kinni. Enamus lada põllurallikad keevitatakse niimoodi lukku. Usun et teise poole kinnipanemise all mõtles schumi vast lihtsalt pooltelje augu katmist kaanega.
Teine poolassi ots jääks niisama tühjalt pöörlema, nagu traktoril "jõuvõtuvõll"
Sul oli päris õige arvamus minu mõttest, tehnilisest lahendusest kuda panna vedama üks telg ja mida seal täpselt kinni keevitada ma täpselt ei tea, aga see ei peaks tänapäeval arvuti ja interneti kasutamisoskusega väga suur probleem olema. Eelistan eelkõige mootori lauale panna ja sinna sisse vaadata, siis saab kõik selgeks. Kui keegi on sellist asja teinud või teab kedagi kes on teinud või kuidas seda teha on muidugi väga teretulnud õpetus. Miks sellise asja ettevõtsin on see et olen piisavalt rattaid näinud kus selline lahendus on tehtud ja ilma lisareduktorita liikuma pandud. Tähendab on see ju võimalik ja kui on võimalik peab järgi proovima, saab jälle kogemuse võrra rikkamaks.
schumahher
Postituste arv : 68 Age : 43 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
Kuna kerkis juba esile küsimus kus ja mida kinnikeevitada otsisin tetistgolfi difri joonise ja tegin asja endajaoks joonise järgi selgeks. Kui hästi seda muidugi sõnadesse panna saab on iseasi. Tegelikult on nii, et golfi difris annab valikuliselt kinnikeevitada mõlemapoolne poolassi väljund. Kinnikeevitatakse suursateliittaldrik vajamineva poole poolassi pesaga võlli külge. sinna hiljem paigaldatakse poolass jne nagu autolgi. Seepool mis aga kasutusse ei tule, tuleb väljast katta nn kaanega või korgiga, et õli sissekallates midagi sealt välja ei tuleks.
Keevitus tuleb teha siis nr1 detailis.
Aga eks seda saab diskuteerida veel siis kui võtan mootori lauale ja difri sealt välja. Luban, et teen sellest arusaadavad pildid koos selgitusega ja panen nad siia ülesse, siis saab ka hiljem vajamineval nupumehel neid kasutada
vanamadu
Postituste arv : 66 Age : 57 Asukoht : Mulkland, Pikasilla. motikas/auto : Ish P5, Ural(millest pool Dneprit), Lancer4*4, Escorteid mitu, Datsun 100A, M412, M400. Registration date : 19/08/2009
Hobirallimehed kutsuvad seda Leningradi plokeeringuks ja selle käigus keevitatakse omavahel kokku difri satelliithammasrattad. Võimalusel võib ka pooltelje otsas oleva hammika difri korpuse külge keevitada.
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
IKH-st reduktori kasutamine pole vist kõige mõistlikum, kui siis tuleb hakata hiljem otsima taga rattale reduktorit, aga see juba hiljrm. Mootorile teist reduktorit pannes tuleb see liigarobustne, tuleb hakata lisa kinnitusi tegema ja eks ka eelarveliselt pole just kõige ratsionaalsem. See muidsugi minu isiklik arvamus. kes teab mis ülekande arv urali tagasilla reduktoris on?
poison
Postituste arv : 280 Age : 63 Asukoht : Rapla, Eesti motikas/auto : vt750 hardtail Registration date : 06/11/2008