| Bolt-On trike | |
|
+6Extinction yeekim üksik hunt SAUL Ivoonu donn 10 posters |
Autor | Teade |
---|
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Bolt-On trike Reede Dets 03, 2010 2:42 pm | |
| Tervist kõigile kaasfoorumlastele sellel külmaperioodil. Kuna väljas on ilm tõesti külm ning maad katab mingi ollus, mis kahel rattal sõitmist mõnel määral takistab, mõtlesin lumelükkamise ja tsikli püstihoidmise kergendamiseks ehitada silla, mille saab rattale mõne minutiga tagakiige külge kinnitada. Alguse sai mõte juba möödunud talve lõpul, kui tuli tahtmine tiigi peale uisutama minna. Laisk nagu ma olen, ei viitsi ma ilmselgelt füüsilist tööd teha tiigi lumest puhastamiseks. Paras aeg asja ehitama asumiseks tekkis novembri keskpaigas. Tavalistel ATV-del on teadupärast jäik tagasild, kolmerattalise roolimise hõlbustamiseks ja tagurpidikäigu saamiseks otsustasin kasutada muravei difrit, mis sai juba suvel 300 jaagu eest valmis vaadatud. *Kuna tegemist on chopperiteemalise foorumiga, ei hakanud ma oma kolmekat kuskile kasutajate rataste alla surama. Ei ole tegemist mitte kuskilt otsast chopperiga, samas customit on töö ja teostuse osas piisavalt. Kellele ehitada meeldib, leiab ehk midagi ikkagi vaadata. Alustuseks oli siis olemas selline kooslus:Differ sai laiali võetud, roostes osad lahti leotatud ja liikuma pandud. Lõikasin difri korpuse kinnituskõrvad lühemaks ning alustasin sillaraami torude väänamist. Sillaraam:Raam tuli teha kahepoolne, et difrit oleks võimalik vahelt kätte saada. Torud painutasin oma 100 EEKise Tagadi leiuga. Poolteljed:Pooltelgedena kasutasin tuttava Volvo fanati käest saadud minisuguseid Volvo pooltelgi, mis said vastavalt vajadusele ümbertöödeldud. Pooltelgede otstesse keevitasin IZi käigukasti mingisuguse suvalise võlli jupid ja difriga ühendamiseks tegin IZi käimari sama võlli hammakatest vahetükid. Laagripesana kasutasin tavalist musta toru, mis sai vastavalt laagritele treitud pesad sisse. Siis keevitasin külge torud pooltelgede toestamiseks (pildil ainult punktitud): Paljas raam: Üldpilt: Poolevahetusvõll (paremalt vasakule):Koosneb Jossi hüdrosilindrist ja IZi käimakasti võllist (nuudid). Külge läks ka treitud ketas, et saaks tsikli enda tagapidurisuportit tagasilla pidurina kasutada. Paremale poole oli juba hammakas olemas, vasakule poole oli tarvis uus kuskilt saada. Kõige kiiremaks mooduseks pidasin sellel hetkel hammaka isetegemist. Treisin valmis tooriku ja märkisin ketirulliku tsentrid hammakale: Puurisin pesad välja: Ja andsin rellakale valu: Siis treisin hambad õigele pikkusele: Ja andsin uuesti rellakale valu ja sain valmis sellise asja: Siis treisin rularatastest ketirullikud ja üldkokkuvõttes jäi pilt selline: Siis panin difrisse õli sisse ja sillale rattad külge: Ja käisin proovisin: Ja töötabki, raisk. Soovin kõigile huvitavaid tegemisi külmadel talveõhtutel sooja garaaži. Jõudu! | |
|
| |
Ivoonu
Postituste arv : 142 Age : 49 Asukoht : Tartu Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Reede Dets 03, 2010 2:57 pm | |
| | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| |
| |
üksik hunt
Postituste arv : 142 Registration date : 09/02/2009
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Dets 04, 2010 9:42 am | |
| | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Dets 04, 2010 12:08 pm | |
| Kadestan inimesi, kellel on võimalused ja OSKUSED | |
|
| |
Extinction
Postituste arv : 62 Age : 31 Asukoht : Põltsamaa motikas/auto : GSX-R1100 Registration date : 07/09/2009
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Dets 04, 2010 3:17 pm | |
| Nagu Donni tegemiste juures juba tavaks saanud, on tegemist ilgelt vahva värgiga. Jaksu edaspidisekski, mis järgmiseks? | |
|
| |
schumahher
Postituste arv : 68 Age : 45 Asukoht : Jõhvi motikas/auto : Kawasaki VN1500 Registration date : 22/06/2010
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Dets 04, 2010 5:13 pm | |
| Tõesti hullult vägev aretamine, korralik hammakas ka käsitööna. | |
|
| |
born62
Postituste arv : 66 Age : 61 Asukoht : Mulgimaa motikas/auto : HD Evo Softail Custom Registration date : 27/06/2009
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Dets 04, 2010 8:51 pm | |
| Krt, kui hea töö. Kust võtab eesti mees oma jõu?! | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Teis Dets 07, 2010 6:57 am | |
| Ma tänan positiivse tagasiside eest. See motiveerib alati!
Vastuseks Extinctioni küsimusele "Mis järgmiseks?" vastan, et tuleb see leiutis ka praktiliselt rakendada selle ehituseesmärgi jaoks, st. sahk külge ja lund lükkama.
Selleks aga tuleb jada erinevaid asju veel nikerdada. Sai siin viimati difri üks väljuvatest nuutidega telgedest pooleks sõidetud, seega mingid pooltelgede leevendid ja läbimõõdult väiksemad rattad oleksid üsnagi asjakohased. Ja muidugi sahk on veel olematu, ehk ka see tuleks nikerdada.
Aga eks ma siis näitan, kui midagi uut sündinud on.
Seniks aga turvalist talvist sõitu ja suure jääksügavusega naastrehve! | |
|
| |
õnnekas
Postituste arv : 69 Age : 56 Asukoht : Tartumaa motikas/auto : xv 750 Registration date : 27/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Teis Dets 07, 2010 9:14 am | |
| - donn kirjutas:
- Ja muidugi sahk on veel olematu, ehk ka see tuleks nikerdada!
Selle algmaterjaliks sobib suurepäraselt poolekslõigatud 200 liitrine metallvaat, ise tegin nii. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| |
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Nelj Dets 16, 2010 12:22 pm | |
| Käesolevaga tõmbaks teemal otsad kokku. Need aretatud leevendid tunduvad funktsioneerima niisama ringi kärutades kui ka suurema koormuse all. Külge pandud sahal on veel mõned puudu olevad asjad nagu ülestõstmismehhanism ja ühendusvarraste vaheline tugevdusdiagonaal, ent asi töötab. Sahka saab panna ka nurga alla. Sahk täidab ülestõstetuna ka antitiiva rolli, kui tempo eriti kiireks läheb. Nõme nali. Pilte ka: Nüüd jääb üle ainult uisutama minna: Jõudu kõigile lumelükkamisel ja autode väljakaevamisel meid rüüstavate tuisutormide järel ka edaspidi! donn | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Reede Dets 17, 2010 9:00 am | |
| Uiskudega ringi kulgemisest mõnusamgi on sellesama aparaadiga seal jää peal trikke teha? | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Reede Dets 24, 2010 2:04 pm | |
| - altraditional kirjutas:
- Uiskudega ringi kulgemisest mõnusamgi on sellesama aparaadiga seal jää peal trikke teha?
Proovisin, aga oli maru libe. Lume pealgi lõbus. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Laup Nov 05, 2011 9:57 am | |
| Möödunud suve alguses võtsin endale ülesandeks ka suvel oma kolmerattalist praktiliselt kasutada. Sestap suundusin nihikuga oma vanaisa 01-e sappa ning asusin haakekonksu mõõtma. Kaasas oli ka papitükk ning käärid vastava profiili väljajoonistamiseks. Ja edasi läks nii: Ja välja tuli midagi sellist: Ka reeversi hoob sai omale uue kasutajasõbralikuma asukoha: Siis otsustasin silda veel kasutaja- ja keskkonnasõbralikumaks muuta ning planeerisin pooltelje simmerlingide vahetuse ette võtta, et järsemas kurvis simmeka vahelt õli ei pritsiks: Selgus, et difril on mingid imemõõdus simmerlingid. Isegi nende otsimine oli omaette ooper, mille käigus õnnestus politsei auto tagaistmel aega veeta, simmerlinge muidugi leidmata. Seega ei jäänud muud üle, kui pesad üle treida. Ühega läks õnneks: Teine oli vist ekspluatatsiooniarmidega ning purunes padrunis. Tuli käsile võtta uue tegemine: Ja valmis ta saigi: Siis mõtlesin, et kuna sild juba legoks on võetud, võiks asjale ka pisut viisakama välimuse anda: Kokku sai pisut viisakama välimusega sild: Nii saigi veetud igasugu erinevat tavaari, mida ühes majapidamises vedada on võimalik ning selgus, et ainult esirattale rakenduvast pidurist jääb täislastis käru ja traigi peatamiseks väheks. Sai kiirelt kokkukeevitatud pidurisuporti suport. Pole küll teab mis silmarõõm, aga on funktsioonipädev: Ja lõpetuseks võiks öelda, et see esialgu iseenda lõbuks ehitatud tagasild on kujunenud pigem praktiliseks vahendiks. Noh, kiiremaid ringe saab ka teha, aga eks tsikliveljed pole eriti külgsuunaliste jõudude talumiseks mõeldud. | |
|
| |
donn
Postituste arv : 367 Asukoht : on my murdercycle motikas/auto : Honda Transalp XL600V Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike Kolm Juul 04, 2012 7:44 pm | |
| See va 80 kuubikulise yamu esiratas ei pidanud ikka ratta ja minu kaalule kurvis vastu. Alguses andis prõksuga järgi ainult mõni üksik kodar, lõpuks oli esivelg neist üsna hõre ja katkise kodarra vahtse külle päält vällä nigu nirgi. Lõpuks käisin raiesmikul kolamas ja esirehvi penetreerumise tulemusena lahkus sinna pumbatud luft suure vile ja paugu saatel. Siis ma jälle treisin. Treimine võtab imelikult kaua aega. Alustad, treid, treid ja treid veel, õhtuks ei ole ikka nagu midagi erilist ette näidata peale mõne pisikese junni. Neid junne tuli selle konkreetse esiotsa puhul teha tükki 20, kui arvestada ainult traaversite/prillidega seonduvat. Neile lisanduvad veel selle vahva autoratta jaoks meisterdatud rummudetailid. See autoratas on vahva sellepärast, et on leitud põllult. Põgenes kellegi järelkärust ja täitsa kasutamata. Seismisest ainult veidi roostes. Vahel ikka veab ka. Allolevad pildid on tehtud täna, esihark aga tunduvalt varem - on jõudnud teine juba roostegi minna. | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Bolt-On trike | |
| |
|
| |
| Bolt-On trike | |
|