Müün siis oma Dnepri heale huvilisele.
Ratas on kergelt ümber ehitatud. Ette pandud Izh Planeta Sport esihark koos ratta ja porikaga. Lenks on ka laiem ja mugavam pandud. Tagakiige ja kardaan on veidi pikemaks tehtud ning on saanud uued istmed koos seljatugedega. Samuti on küljes ka korralik pakiraam ning külgedel nahast kotid.
Differ on kiire. Lenksule on paigaldatud voltmeeter (kaasa saab huvi korral ka õli manomeetri).
Ratas sõitis probleemideta kuni tänaseni, kui palava ilmaga polügoonil metsa vahel supluskohta otsides mootor ja õli üle kuumenesid ning saaled kolisema hakkasid. Paraku olin ise loll ja ei vahetanud õlirõhu läbi põlenud pirni ära ning ei olnud aimugi tõenäoliselt liialt madalale langenud õlisurvest. Vaatasin, et netist tellides maksavad uued saaled kõigest 140.- (
http://www.motoonline.ee/index.php?id=1214&category_id=82 ). Mootor käivitub, kuid paras saalekolin on sees.
Vigadest veel nii palju, et puudub spidomeeter (põhjuseks purunenud klaas).
Kuu aega tagasi vahetasin veel mootoriõli, kuid tundub, et mineraal 15W40 ei sobi siiski kõige paremini praeguste ilmadega...
Ülevaatust on kuni 05.2011 ning kindlustus kestab selle aasta oktoobri keskpaigani.
Hinnaks 7000.- ja asub Lääne- Virumaal Kadrinas.
Kuulutus koos piltidega
http://bike.motors24.ee/vehicles/300954-Dnepr-MT-10-1968.aspxtel 55 670 654
EDIT
Võtsin silindrid maha. Väntvõlli kepsukaelad on vigastusteta. Saaledel sooned peal. Mõõt 0,25.