| | Subaru M-type :) | |
|
+9biffik mart OnkelMats born62 Ivoonu tamm rapex shadow600 daniil 13 posters | Autor | Teade |
---|
daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Subaru M-type :) Püh Jan 31, 2010 7:33 pm | |
| Tere Selline agregaat ehitamisel:  mootoriks Subaru EA81 raam Dnepr+M72 sidur - BMWR1150GS kahvel Ural-Turist karburaator tuleb ´keihin (HD Sportster), tagavelg - SAAB 9-5 varuratas. Järgmisel nädalal loodan sebida märksa lühema kardaani,130/90-16 rehvi, ja seejärel raami tagaosa valmis saada (hetkel on see niisama vahele veeretatud). | |
|  | | shadow600

Postituste arv : 167 Age : 38 Asukoht : Soome, Helsinki motikas/auto : kawasaki vn 800 classic 1998 Registration date : 23/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 6:53 am | |
| midagi väga huvitavat jälle!  | |
|  | | rapex

Postituste arv : 235 Age : 32 Asukoht : Vara motikas/auto : Autoks: Chevrolet Citation
Sikliks: H-D bobber project Registration date : 24/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 7:24 am | |
| Elajas (Y) Jälgin huviga!! | |
|  | | tamm

Postituste arv : 179 Age : 41 Asukoht : Tartu motikas/auto : H-D XLH1200 ´92 Registration date : 19/11/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 2:50 pm | |
| Päris huvitav asi!! millise lennuki pealt sa selle mootori maha keerasid?!_ neid vist kasutati väikelennukitel?
edu!!! Tamm | |
|  | | Ivoonu

Postituste arv : 142 Age : 48 Asukoht : Tartu Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 4:15 pm | |
| Subaru EA 81 Engine The majority of TERRIER 200 are powered by the Subaru EA 81 engine. In a standard configuration this engine develops 100 HP, which allows the TERRIER 200 to cruise at 110 Kts. A custom built intake manifold, flow optimised exhaust system, altitude compensated carburetor and a modified camshaft are just a few items that guarantee excellent performance. When it comes to fuel consumption and reliability it excels above the competition. The Subaru EA 81 was developed originally as an aircraft engine, but ended up being used to power the Subaru Brumby Automobile. Its compact design as well as the weight/power ratio makes it a highly recommended power plant for the TERRIER 200. It is also available with the FOXCON AVIATION Independent Ignition System. Some builders have fitted injected Subaru engines to their TERRIER 200 with a power rating of 125 HP. Alternatively each builder can chose from other suitable engines in this power/ratio range to equip their TERRIER 200. http://www.foxcon.com/images/powerplant.jpghttp://www.foxcon.com/product.html#topic3 | |
|  | | born62

Postituste arv : 66 Age : 60 Asukoht : Mulgimaa motikas/auto : HD Evo Softail Custom Registration date : 27/06/2009
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 4:20 pm | |
| Üks hull (heas mõttes) projekt jälle. Hoia ikka asjaga kursis. Jälgime huviga. Lennukimootor  mida järgmisena. | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 6:51 pm | |
| Tegu on siiski auto mootoriga, selliseid leidub näiteks 80'date Subaru Leonel, Pick-Up'il või Brat'il  Selle mootori võimsus peaks olema 54kw . http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EA_engineNatuke kirjutan veel sellest, kuidas sai tehtud sidur ja käimakast mootriga ühendatud. Alguses oli plaanis treida keevitada Dnepri hooratas parajaks treitud Subaru hooratta sisse, aga tekkis kahtlus, et sellise siduri lahutamine saab olema väga raske, kuna tuleks kasutada palju tugevamaid vedrusid. Sai siis vaadatud BMW tsiklite sidurite-hoorataste pilte internetist, omast kogemusest tean, et BMW tsiklitel päris pehme sidur, olgugi, et suurematel on 100 hobuse kanti. Veel oli teada, et Moskvitš 408 siduriketas on 180 mm diameeriga , nagu BMW 1100 oma ja sobib emmiliste kägikasti otsa, samuti on suureks plussiks ketta keskel asuvad vedrud, mis loodetavasti natuke leevendavad käimakastile osaks saavat peksu. Muide, bemmi siduri ajam töötab samamoodi nagu emmil - pika tõukuriga läbi käigukasti võlli. BMW hoorattas tuli kinni keevitada kinnituspoltide augud ja siis puurida uued,et klapiksid Subaru väntvõlli otsas olevate avadega. Seejärel treisin Subaru hooratta seest selliseks, et BMW hooratas koos siduriga sisse istuks. Ka tuli valmistada väikesed vaheplaadid, et 2mm paksem mosse ketas ära mahuks. Mootori ja käimakasti vahelise osa valmistas kuldsete käte ja väga hea töökojaga sõber Anton, Subaru käimari tükist ja 10 mm. alumiiniumplaadist, mis omavahel argooniga kokku keevitati, enne seda lõigati freesimispingis plaati käigukasti jaoks vastava mõõduga ava.   Sai ka järele proovitud, kas mootor vändast käivitub (siis oli originaal karbuss veel küljes). Käima ta läks, ainult et esimese hooga väänasin vända kõveraks, hiljem selgus, et kickstarteri poolkuu esimesed kaks hammast oli ammu ära murdunud, sellest ka käivitusmehhanismi kinnijäämine. | |
|  | | OnkelMats
Postituste arv : 145 Asukoht : Harjumaa motikas/auto : Regal Raptor bobber Registration date : 16/11/2009
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 7:37 pm | |
| Täitsa äge. Tea mis ARK selle vigurvända kohta ütleb. Kas sepad kukuvad sussid taeva poole või mäs? Ei, igastahes edu...jälgin teemat samuti huviga! | |
|  | | mart

Postituste arv : 57 Age : 34 Asukoht : võru, viljandi, paide motikas/auto : Harru, Vento Registration date : 11/03/2009
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 8:05 pm | |
| Väga kihvt projekt käsil. Endast käest tean, et tsikkli peale auto mootor ei saa kedagi külmaks jätta. Peamine, et autole kohaselt ka tagurpidi käik olemas(kui oleks korviga ratas siis on väga mõnus). Asi mis mind huvitab on kas sul see jagaja kaas koos juhtmetega seal paagi all häirima ei jää. Endal oli küll selline jant, jagaja oli kohe väga ebasobiva koha peal, kuna autol pole kapoti all väga oluline kus ta paikneb, samas tsikklil peaks olema ikka võimalikult peidus.
Edu ehitusega | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Esm Veeb 01, 2010 8:23 pm | |
| Edit: Jagaja mahub kenasti paagi alla ära, kontrollitud, temast ettepoole jääb radikas, mis peaks sõidu ajal suurema osa vastu lendavast saastast ja veest kinni pidama
ARK koha pealt niipalju, et kavatsen mõnest ekspertiisiga tegelevast firmast küsida abi vormistamisel, igasugused nõuded tulede kõrguse jms. asjade kohta on ARK kodulehel olemas. Harley-mehed ju saavad oma mitteoriginaasete raamidega rattad arvele iseehitud ratastena, tuttava ratas on koostöös Vihuriga sellise protseduuri edukalt läbinud, olgugi et päris suurte kuludega. | |
|  | | biffik

Postituste arv : 124 Age : 36 Asukoht : Viljandi- Tallinn motikas/auto : Dnepr Registration date : 10/02/2009
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Teis Veeb 02, 2010 6:39 am | |
| ootan huviga, kui asi valmis saama hakkab. Üks huvitavamaid projekte praegu siin.
Edu ehitamisel ja külma närvi! | |
|  | | Extinction

Postituste arv : 62 Age : 29 Asukoht : Põltsamaa motikas/auto : GSX-R1100 Registration date : 07/09/2009
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Teis Veeb 02, 2010 6:48 am | |
| Kunagi vist automotos rääkisid sellest, poleks uskunudki et ratta lugu ka siia jõuab.  Edu, paksu rahakotti ja külma närvi! | |
|  | | agent007

Postituste arv : 472 Age : 34 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Teis Veeb 02, 2010 6:53 am | |
| Mootor on küll wicked... ootan edasist progressi!  | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Nelj Märts 04, 2010 11:46 am | |
| Koostöös sõbra Antoniga valmisid vahepal raam, esipidurid ja sisselaske kollektor HD karbussi jaoks (plitidel seda pole). Esipiduri supportid pärit Honda VFR'ilt Pilte saab suuremaks klikkida    Esi-ja tagaratta laagriteks sobisid Voshodi käigukastist pärid laagrid 204 (20x47x14), esiratta võll jäi parajaks treitud Uraali oma, tagaratta võlli pidin uue treima, kuna tagaots jäi 7,5 cm laiem.  Tagaratta rummu valmistasin Uraali rummust ja kahest mingi vanema mersu rummust, mille poldiaugud klappisid Saabi tagavaravelje omadega. Velg kinnitub rummu külge poltidega. Sellise disaini valisin juhuks kui mõni edevam velg kunagi pihku satub https://s101.photobucket.com/albums/m41/dinamomc/Lunohod%201800/?action=view¤t=DSCF5269.jpgNüüd on tõsisematest tegemistest jäänud peaülekande ümberehitus, millega plaanin ühele poole saada märtsi lõpuks. Hetkel plaanis kasutada kahte püsikiirusliigendit kardaaniristi ja kummist pontšiku asemel, kuna püsikiirusliigendid töötavad kardaaniristidest suurema nurga all. Kui sellest miskit välja ei tule, peab leppima kahe kardaaniristiga ja veidi viltu pööratud mootoriga või vasakule nihutatud tagarattaga. Raami tagaosa valmistas Anton uue, ka muutsime roolikannu nurka, kuna sellise kahvliga jääb trail ehk järeljooks sooloratta jaoks väga lühikeseks. Sellel nädalavahetusel plaanis installida karburaarotisse reguleeritav peadüüs ja katsetada, kas mootori sellise sisselaskega üldse käima saab vändast   Punane putukas tagaplaanil on 200-kuubine mudavurr TMZ 5.951 "Tula", millega kogu talv sai ümber garaaži stressi maandatud  | |
|  | | SANDER Admin

Postituste arv : 444 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Nelj Märts 04, 2010 2:16 pm | |
| edu!!! just selline projekt on minu vaieldamatu lemmik  leiaksin endale samasuguse diisli ....siis tuleksin kohapeale mõtteid koguma.  | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Nelj Märts 04, 2010 3:13 pm | |
| Kardan et tsikli aiste vahele mahtuvat bokser-diislit jäädki otsima  Subaru lasi oma esimese diiselsõiduato välja alles eelmisel aastal, VW ja Citroen i bokserid on vist kah kõik bensukad  | |
|  | | SANDER Admin

Postituste arv : 444 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Nelj Märts 04, 2010 3:15 pm | |
| | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Kolm Märts 17, 2010 10:33 pm | |
| Täna üritasin tulutult käivitada mootorit HD karbussiga (non-CV Keihin 80'ndate Sportsterilt) - paukus küll, aga ei käivitunud ja karbuss valas üle. Selgus, et kütuse taset ujukikambris ei saagi paika, kuna ujuki nõelklapp on kulunud ja logiseb seal pronkspuksi sees. Alguses justkui saab bensu pidama, aga kui pumbata ujukikambrist kütust välja kiirenduspumbaga, siis klapp enam ei sulgu ja kütus jääbki peale jooksma. Mis siis ikka - tellisin ebayst remondikomplekti. Käisin ka autovaruosade poes, kus sattus pihku umbes selline VW püskiirusliigend  Lähipäevil üritan selle pookida käimari ja kardaani vahel asuva kummist pontšiku asemele. | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Kolm Märts 24, 2010 7:04 am | |
| Eilne õhtu möödus loomingulistes piinades - üllitasin VW põrnika püsikiirusliigendile (maakeli veovõlli otsale)flantsi mingi auto rattarummust ja dnepri käimari otsakäivast "kahvlist". "Kahvli" jäänus ja enam-vähem valmis flants.  samad asjad kokku pressituna:   VW püsikiirusliigend:  Ja kogu kompott üksteise otsa laotuna:  Täna lasen kokku flantsi kokku keevitada, peale seda trein veelkord üle ja puurin augud püsikiirusliigendi kinnitamiseks. Pettumuse valmistas fakt, et VW püsikiirudliigendi kummist lõõts ei mahu ära, kuna on liiga suure läbimõõduga. Ilmselt tuleb leida märksa peenem lõõts sinna ja/või pöörata mootor raami sees paar kraadi viltu, eks aeg näitab. | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Teis Apr 06, 2010 1:12 pm | |
| No nii, lõpuks sai Volkswageni püsikiirusliigend installitud. Kardaan on tehtud VW poolteljest, selle tagaosasse puuriti pikitelge auk ja pressiti kuumalt sisse Dnepri kardaani tagumine osa, seejärel keevitati kardaani pooled argooniga kokku. Käimari võlli otsast sai ära lõigatud kuul, millele originaal kardaan toetus, kuna VW pooltelg fikseerub püsikiirusliigendi külge. Karta on, et ka reduktori küljes oleva kardaaniristi peab miski väiksema püsikiirusliigendi vastu vahetama, kuna nurk on ikka päris suur, aga eks seda vaatab hiljem. Hetkel ei kujuta ette, milline võib sobida, kolleegid Venemaal kasutavad väidetavalt VAZ 1111 (Oka) oma, peab uurima,kuskohas sellist asja müüakse, või oskab ehk keegi miskit muud soovitada, milline on teie poolt nähtud väikseim püsikiirusliigend ? Pilte saab hiireklõpsuga suuremaks teha:   Sai veel ostetud käigukasti jagu Lääne laagreid, kaelus-ja rõngastihendeid, lähipäevil panen korraliku käigukasti kokku. Veel vajavad tegemist radiaator, generaatori kinnitus, õhufiltri üleminek, tagapiduri pedaal ja hoovastik, gaasitrossid ja miljon pisemat sorti asja. Plaanis on viia Moskvitš 408 siduriketas ja tagumised piduri klotsid taastamisele Pidurimeistrisse. Siinkohal küsimus - ega kellegil pole müüa mõistliku hinnaga push-pull (kahe trossiga) gaasirutškat paksule lenksule, soovit. koos trossidega ? | |
|  | | SID

Postituste arv : 114 Age : 38 Asukoht : Tartu motikas/auto : rusty ural, firebird/GMC Sierra 3500, ´72 HD Sportster, VAZ 21011 Registration date : 26/11/2008
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Teis Apr 06, 2010 6:21 pm | |
| Kasutaja Martinil peaks olema Harley gaasirutska üle, 25 mm lenksule, tasub uurida. | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Kolm Apr 07, 2010 4:21 pm | |
| - SID kirjutas:
- Kasutaja Martinil peaks olema Harley gaasirutska üle, 25 mm lenksule, tasub uurida.
Tänud info eest, PS saadetud  | |
|  | | daniil
Postituste arv : 14 Asukoht : Kilulinn motikas/auto : VFR750 ,St1100, TMZ 9.591 , emmilise Subaru projekt, Volvo 940GL
Registration date : 13/01/2010
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :) Nelj Okt 20, 2011 10:06 pm | |
| Peale pikka pausi sai projekt jälle käsile võetud - sebisin mingi pisikese Toyota generaatori, Nissan Micra radika, Triumphi 1" gaasirutška, DDR traktori esitule , samuti sai käigukasti flantsi külge aretatud elektristarter, kuna käivitamise katsete ajal selgus, et Dnepri kickstarteri mehhanism peab vastu ainult paarsada matsu  ,ja seda on ikka väga raske tallata nii suure mootoriga. Radika torud tuleb joota teise kohta, kuna ülemine on täpselt raami vastas ja alumine suunatud valele poole. Sisselaske kollektori külge aretasin, nagu lubatud, Sportsteri karpa, millele sai paigaldatud reguleeritav peadüüs. Eks näeb, kas saab mootori käima sellega - lähima paari nädala jooksul loodan jõuda proovikäivitusni. Tuttava Hondat vaadates selgus, et olen oma rattale samasugused espidurite suppordid pannu külge tagurpidi. Mis seal ikka, keerasin esiratta ja supportid ringi, vaja aretada ka uus kinnitus. Hetkel on käsil tagaratta lõpetamine, treisin vahepuksid laagritele, nüüd jäänud veel kolmest osast koosnev rumm kokku keevitada, loodan et keevitus ei tõmba miskit viltu, oleksin pidanud kohe alguses kokku keevitama ja alles siis treima laagripesad. Ühesõnaga, tööd on veel ees palju  | |
|  | | Sponsored content
 | Pealkiri: Re: Subaru M-type :)  | |
| |
|  | | | Subaru M-type :) | |
|
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 | |
| Permissions in this forum: | Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
| |
| |
| |