Niisiis asi sai alguse isal kunagi olnud sapikast(millega isegi sai noores eas põllurallit harastatud, kuid võrdlemisi vähe). Eks igaühel see perjood läbi elatud: mõistust veel pole aga käed keeravad rooli ja jalg gaasi pealt ära ei käi. Mootoriks oli siis sedapuhku autol see väiksem 30 hobujõuline v4. Hiljem jäi masin seisma, kere mädanes ja hiljem läks ka emeksisse, kuid mootorit oli kahju ära visata, läbisõit oli kuskil 30000 ringi. Tekkis siis ühel päikselisel sügispäeval see mõnusa olemusega v4 kahe ratta peale istutada. Niisiis saigi sõbraga pead kokku pandud ja ning mingi esialgne plaan tehtud (mis muutus päris mitu korda), lihtsaks tegi asja nii mõnede eesti tegijate eeskuju.
Saigi siis kuskilt lääne virumaalt urali raam ja dnepri käigukast orgunnitud. Jändamist oli üsna kuradi palju ja tegime värgi üsnagi lihtsal kujul valmis millimeetreid taga ei ajanud
ja ajuk**** ka ei harrastanud suurt(vähemalt üritasime), keevitamise oskuse loomulikult arvasime endal olemas olevat
. Välja tuli "Üsnagi" rotikas, niipalju veel et kuna sidur tuli kangiga siis panime ka korvi külge, muidu natuke jama sõita raske tsikkliga kui peab ühe käe lahti laskma aeg ajalt.
Sumpad mõtlesin ma ise välja ja need on tehtud 638 torudest, minu arust üks uhkemaid asju selle pilli juures. Sidur jäi sapika oma dnepri käigukast sai siis vahejupiga sinna külge "kleepitud" vast püsib
. Tagumine osa on jäik ja sai kasutatud urali oma kiiget, et mõõtudega ei peaks palju jändama. Lisaks sai veel õliradikas ette toodud ja originaal õliradikas relakaga ära lõigutud algul mõttega, pärast selgust et siiski mõtetult
.
Karpasid oleme sellele masinale peale üritanud sobitada kokku kolme ja nagu ikka oleks pidanud ikka alustama originaalist, mis ikka kõige asjalikum. Algselt oli mootori peal ka paak, aga karpa lükkas selle sealt minema ja autole kohase aku jaoks ei jagunug ruumi. Nii et tsikkel lihtsalt palus korvi järele
Lenksu tegi mul sõber tsingitud veetorust
nagu ka raami tagumine jäiks osa. Õhufilter on planeta oma ja väiksema geneka sain teise sõbra käest (mingi mitsu oma) siduri hüdraulika süsteemi saime vana datsuni pealt (mis seisab garaazi taga, jupistatud olekus) . Kui kellegil peaks tekkima küsimus kuidas meil õnnestus sapika mootori karter sinna raami torude vahele saada, siis peaksin kirjelduse tarbeks niipalju ebatsensuurseid sõnu kasutama, et mul võetakse sünnitunnnistus ära. Igaljuhul tööriistadena kasutasime torupainutajat, leeklampi, tungrauda, haamrit ja loomulikult õhtune õlle
.
Kui nüüd eelnev mula kokku võtta, siis tegime lihtsalt moel täiesti asjatundmatult hästi kättesaadavate vahenditega rotika, mille hääled ajavad vanakurja ka koopast välja.
Et mulje ei jääks päris käparditest, siis võin rahulolevatl öelda et, masin töötab üle ootuste hästi ja ratta saab ringi ilma suurema vaevata. Andke siis teada, mida arvate ja kõik küsimused on oodatud
NB! teine "ehitusmees" on antud foorumikasutaja darklov, kes siin nokitseb juba teise 100% tõsise chopaka projektiga, see siin oligi selline eelsoojendus töö. Ilmselt plaanis endal ka tulevikus mingi tõsisem costom kokku panna, kuid hetkel on aega ja vahendeid vähevõitu.
Piltidega tegelen veel, aga need on tulemas.