| agent007: Honda CB400T | |
|
+16rockhell donn biffik tamm veikkopeikko AQ poison Rix õnnekas vint airbrusha altraditional SANDER Primo SAUL agent007 20 posters |
|
Autor | Teade |
---|
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 4:03 pm | |
| Aga see vedelmetall... Ma tahan teda kanda paagi välisnurkadele ning siis ära lihvida siledaks. Annab teda nii lihvida? | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 4:23 pm | |
| - agent007 kirjutas:
- Aga see vedelmetall... Ma tahan teda kanda paagi välisnurkadele ning siis ära lihvida siledaks. Annab teda nii lihvida?
Saab küll lihvida... aga puhtalt vedelmetalli peale ma ei soovitaks lootma jääda. Proovi ikka ennem võimalikult palju kinni keevitada ning siis veel kindluse mõttes vedelmetall peale. | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| |
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 4:37 pm | |
| Vana jawa paagi põhi ei ole kaarjas , ilmselt on see ise selliseks tehtud. | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 4:44 pm | |
| pisike pilt aga äkki midagi sellist??? selline paak aga küljed on tagurpidi keeratud on juba vana custom trick mis bobberitel esialgu tehti. | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 5:07 pm | |
| Hmm... Punane - pean raskelt kaaluma kas se eminuga sobib! Hetkel vist kaldun siiski musta poole! Paagil lõikasin räigelt põhja alt ära. Ning sai ka veidi kaart sinna tehtud. Originaalis on ta ikka suhteliselt kumer igalt poolt. Ütlen ausalt, et ma oleks vist igapäev garaazhis kui saaks. Lihtsalt nii hea... reede õhtul peale tööd lendad maale, vahetad riided turkade vastu, garaazhi uks lukust lahti, esimene lüliti käivitab kogu valgustuse + muusika, mängima hakkab üks räige rokk (päris kõvasti - 4kõlarit + bass) - siis tunnen, et olen kodus! | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 5:26 pm | |
| jeesh. Same shit here...peale põrgulist nädalat...võtab pinge garaaz maha | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 6:02 pm | |
| Agent ma tean mida sa tunned ... garaaz on tõesti kõikse parem koht. Eelpool kirjeldatu tuli väga tuttav ette Momendil kahjuks ei ole aega endal garaaziz veel olla , aga paari nädalapärast vast saab ka garaazi võlusi nautima | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 6:05 pm | |
| Räägiks tiba jalaraudade ette viimisest. Mul endal on selline plaan, et teeks käiguvahetuse vastupidiseks. Et 1. üles ja ülejäänud alla. Rääkige asja praktilisusest ja mugavusest. Minu rattal lähevad jalarauad ikka tiba kõrgemale kui kasutaja "SANDER" masinal. Teha oleks seda suhteliselt kerge. Veel kergem oleks samaks jätta. Kuradi garaazhi friigid! | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 6:10 pm | |
| Minu arvamus on , et eks see kas jätta originaaliks või viia ette ongi tingitud ka sellest milline istumisasend sul sikli peal tuleb ning sellest tingituna kuskohas on jalgadel mugavam, kas etteviiduna või siis originaal asukohas. Praktilisususes vahet pole , eks ta algul harjumatu ole kui vastupidi on, aga küll harjub. Kasutaja sanderil peaks ka mumeelest vastupidi olema käigud... | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 6:17 pm | |
| mul käivadki käigud vastupidi esimene üles ja ülejäänud alla vajutades...pulli sai kui üle pika aja läksin sõbra KTM iga sõitma ja krt käike ei oskand enam vahetada, olin omaga harjunud ikka. Kindlasti jälgi käigu süsteemi ümber ehitamisel jõu muutumist sõltuvalt hoobade pikkusest, et vahetamine liiga raskeks ei läheks, 2 mm lühem hoovastik kui vaja ja juba sa ei jaksa käike vahetada (mul juhtus nii: tegin ümber asja) (mida pikem käiguvahetus hoob seda kergem vahetada ,aga see eest pikema käiguga pedaal). Mul nad jalarauad jah päris madalal, vahest kui kurvis liiga vallatuks minna siis sädemeid lendab aga välja näeb cool | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 6:25 pm | |
| Tahangi sumpad ära teha, et siis saaks jalarudu tegema hakata.
Sumpade kohta sihuke küsimus, et kui jookseb toru mõlema külje pealt kas siis peab nad omavahel ühendama? Olen kuulnud, et pidi mootori tööd ühtlustama, kuid kui palju mitteühendamine mõjutab üldse mootori tööd? | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 16, 2008 11:10 pm | |
| Koos paagiga on see masin ikka hea välimusega. Muidu käigujutust ma ei saa pihta, vanemal kolal, eriti vene omal, käivadki käigud ju esimene üles ja ülejäänud alla lükates? | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Teis Nov 18, 2008 8:45 am | |
| hmm.ei mäletagi enam aga vist olid izidel vasoodidel jms...... sama asetusega käigud. Üritan sulle ikka inspiratsiooni anda, selge visioon silmeees siis tuleb parem. | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Teis Nov 18, 2008 9:24 pm | |
| Täna oli niisama igav ja mõtlesin, et kui keegi tahab teada siis edehargi nurk sai 39kraadi. AutoCad tore asi. | |
|
| |
vint
Postituste arv : 32 Age : 38 Asukoht : Valga/Valgamaa > Aakre motikas/auto : Honda NX 650 / Omega b 94 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Nelj Nov 20, 2008 6:17 pm | |
| - agent007 kirjutas:
-
Sumpade kohta sihuke küsimus, et kui jookseb toru mõlema külje pealt kas siis peab nad omavahel ühendama? Olen kuulnud, et pidi mootori tööd ühtlustama, kuid kui palju mitteühendamine mõjutab üldse mootori tööd? Kas sumpad olid tehasepoolt omavahel ühendatud? Kui jah, tuleks samuti toimida... Juhul kui aga kavatsed uute torude läbimõõdu ja pikkusega "mängida" võib se isegi õnnestuda.... pole kahjuks ni spets veel. Näiteks pikk leegitoru annab madalatel pööretel jõudu juurde, leegikate vahelist juppi kasutatakse nö. " järel -killimisena" ehk väljaliikuvatest gaasidest teatud osa peegeldub tagasi summutis ja seda omakorda "ründavad" teisest torust tulevad gaasid. Kunagi sõbra omatud Vene pokser-mootoriga aparaat ei suvatsenudki käia korralikult kui kaotasin selle jubina sõiduajal ära... | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Laup Nov 22, 2008 3:11 pm | |
| Sai siis eile õhtul ja täna veidi garaazhis oldud. Midagi erilist tehtud ei saanud. Polnud tuju või mis igatahes asi vindus. Paagiga jamasin veidi. Tinatasin veidi ja siis proovisin ka selle vedelmetalli omadusi. Kurat suhteliselt nõrk jääb ikka. Löögikindel ka pole nagu pakendil kirjas. Liivapaberiga lihvida annab. Surveteste veel ei teinud, polnud aega niipalju. Eks järgmisel nädalavahetusel saab miskit rohkemat teha.
Ahja, soovitage kust Tartus saab 1,6mm Elga elektroode? | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 23, 2008 9:30 am | |
| Eile sai siis ameerikamailt ostetud vanad harrika sumpad. Sõelad sees ja puha. Kujult meeldisid ja võtsin ära. Sihukesed: Ahjaa, mõeldes kuidas sumpasid teha tekkis paar küsimust või probleemi. Nimelt kui tahan viia jalarauad ette tekib probleem leegitorudega. need tulevad liiga lähedale jalale. Seega mõtlesin, et isoleeriks kuidagi need kohad leegitorul. Aga ma ei ole selle teibitamisega üldse kursis. Kust seda saab ja mismoodi seda üldse kasutatakse? Ehk keegi räägib lähemalt. | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 23, 2008 10:21 am | |
| sumpad teevad kadedaks mis maksid???? | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 23, 2008 10:30 am | |
| - SANDER kirjutas:
- sumpad teevad kadedaks mis maksid????
Koos saatmisega 60USD | |
|
| |
SAUL Admin
Postituste arv : 748 Age : 36 Asukoht : Tartu motikas/auto : 90 Harley Sportster, 78 Yamaha XT500 Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 23, 2008 12:41 pm | |
| sumpad on vinged. See leegitoru teip on header tape nime all. Tartus võid sa seda leida kas Top partsist, gt- stuudiost ja ala sarnastest poodidest. Ise pole ma seda kasutanud , aga peaks olema põhimõttelt nagu tavaline teip ühelt poolt liimiga kaetud. Ja mätsid ümber torude. Päris hea näeb välja, mul ka kerge plaan torud nendega üle teha , kui aeg sinnamaale jõuab. | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 30, 2008 5:32 pm | |
| Tänaseks siis niipalju uudist, et sai meisterdatud valmis esimesed jalarauad. Ühendada siiski ei jõudnud veel. Kasutasin ka vanu raudasid kuna need hakkasid mulle meeldima Veel sai paaki keevitatud(tihendatud) ning ka esimesed survetestid tehtud. Siiski tahab veel tihendamist. Arvatavasti ma keevitama rohkem ei hakka, üritan mõned kohad veel tinatada. Vedelmetalli variant ei tundu eriti kindel olevat. Progressi on suhteliselt vähe sel nädalavahetusel samamoodi nagu ka eelmisel. Asi on lihtsalt selles, et mul on väga näkane keevitusmask. Ehk järgmine nädalavahetus saabub uus mask. Siis saab korralikult tegema hakata. Plaanis on ka TIG käpp juurde osta inverterile. Aga seda peab veel kaaluma kas mul on talle niipalju rakendust, et ta end ära tasuks. Sumpade teemal pole midagi veel teinud. 28. novembril ületasid mu harrika sumpad Eesti piiri. Eks saan neile esmased pilgud visata reedel kui taas garaazhi juhtun. Seega siis saan veidi selgust kas mul on vaja torupainutuspinki tegema hakata või nö. teibin leegitorud ära. Täna vahetult enne ära tulekut hakkasin tegema aku + nn. elektroonika vidinate jaoks karpi, et need mahutada istme alla. Aku kast + see karp valmivad 3mm roostevaba plekist. Väga hea materjal muide! Pilte millestki ei teinud, sest miski ei saanud valmis ja telefonil oli aku ka tühja võitu. Probleem: Mis teha eelmistelt piltidelt nähtava välja lõigutud tagaporikaga. Nimelt on ta lähemal vaatlusel ja kobamisel veidike liiga pehme. 1mm või vähem pleki paksust. Mõtlen, et kuidas teda tugevadada? | |
|
| |
SANDER Admin
Postituste arv : 444 Age : 37 Asukoht : Tartu motikas/auto : Harley, Volvo Registration date : 09/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 30, 2008 6:42 pm | |
| kle sul ju samad tegmised nädlavahetusel mis mul peräpääle hakkab sis keegi istuma kah et vaja see nii tugevaks teha???? kevadel, või kui kevadeks teele ei jõua siis suvel teeb pisikese õhtuse cruisi motadega siis hüva kaeda, kes talvel miskit tarka garages leiutand on | |
|
| |
agent007
Postituste arv : 472 Age : 35 Asukoht : Tartumaa/Tartu motikas/auto : Jeep WJ
Opel Astra
Kawa VN700 Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 30, 2008 6:59 pm | |
| Ei pera peale ei tule kedagi. Naisel on endal ratas olemas! Kindlasti võiks kokku saada kui masinad valmis saavad! Nonii, siit vist kujuneb selle foorumi esimene kokkutulek. Kindlasti mõne hetke pärast keegi kirjutab Vaba Teemasse Kokkutulek, kuupäev kell ja kuhu kohta! Pühapäeva õhtu... | |
|
| |
altraditional
Postituste arv : 163 Asukoht : Tln Registration date : 26/10/2008
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T Püh Nov 30, 2008 8:03 pm | |
| - agent007 kirjutas:
Sellest porikast jutt? Ma näen kahte varianti: Kas sobivate haamrite ja alasitega serv kahekorra tagasi painutada, või keevitada serva vastu 4-5mm läbimõõdus ümarmaterjal, seejärel pleki ja ümara vahe ühtlaseks tinatada või pahteldada. Tagasipainutamisel on ainult see probleem praegu, et niigi kitsaks/parajaks lõigatud porikas kaotab laiusest veel vähemalt 15mm. | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: agent007: Honda CB400T | |
| |
|
| |
| agent007: Honda CB400T | |
|