| Honda CBX 750F '88 | |
|
|
Autor | Teade |
---|
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Honda CBX 750F '88 Nelj Apr 11, 2013 3:48 pm | |
| Tervitused kaasfoormulastele. Teen siia teema peaasjalikult selleks, et teilt nõu küsida. Nädal tagasi sai ette võetud esimene "lääne" ratas - 1988 aasta Honda CBX 750F. Eelnevad kogemused on mul ühe 1964 aasta Jawa 354 taastamisest kuid see üks ratas oli siiamaani ka ainuke. Käesolevast rattast: Paar pilti: pilt 1pilt 2pilt 3Ostes oli rattal mootor maha võetud. Eelmisel omanikul oli mootorisse kolks tekkinud - võis arvata, et see on väntvõlli liuglaagrist(saalest). Kui mootor oli maha saadud ja klapikamber ka sellelt maas oli silmaga nähtav ca. 1,5 mm loks 4 silindril. Sealsamas ilmnes ka järgmine probleem. Nagu pildilt näha on silindriplokk kahe keskmise tikkpoldi külge kinni roostetanud ja sinna see töö eelmisel omanikul jäi. http://album.ee/node/27892329/50044728Esimene küsimus siit tulebki. Kas kellegil on sellise kinni jäänud silindriga kogemusi ja mida ette võtsite? | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Nelj Apr 11, 2013 6:55 pm | |
| Hoi! Minul lõppes see tegevus silindri purunemisega, paraku Kõige hullem on see, et selle tikkpoldi ümber on veel vaskplekist võru ja see sinna kinni ussitabki. Küll sai keemiaga möllatud, siis sooja pisikese gaasipõletiga aga ei miskit! Kuna teine silindriblokk oli olemas, siis kasutasin drastilisi meetmeid. Kui võimalus siis suure gaasipõletiga tulipunaseks, siis külma jne. Ehk õnnestub Muidu masin on aus. Rohkem infot: http://teamrc17.net/ olin seal ka regatud kasutaja, sai nõu küsitud ja kola müüdud. Kui mootori korda saad, siis kindlasti ka elekter korda http://teamrc17.net/technical/136/electrical-system-modification + suurema ristlõikega massijuhtmed(foorimis kõik ilusti kirjas). edu | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Reede Apr 12, 2013 7:40 am | |
| Hea lugeda, et ratas on muidu aus, motiveerib. Eilne ebaõnnestumine. Keerasin mootori tagurpidi ja koputasin puuklotsiga. Ühelt poolt hakkas juba looma PiltTeisel pool nii hästi ei läinud [url=pilt2] http://album.ee/node/27894121/50044728[/url]Kui kellegil on mootorit pakkuda, siis oleksin kahe käega huviline. | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Reede Apr 12, 2013 8:19 am | |
| | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Laup Apr 13, 2013 10:29 pm | |
| Need pakkumised on jah päris head. Enne telefonist vaadates ei saanud eBay linkidele õieti ligi ja siis ei osanud ka kohe vaimustuda. Kuulutan veel korra ka biker'i foorumis. Äkki on kellegil ligemal pakkuda. Tänud, ants, et nii kohe välja otsisid! | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 14, 2013 7:19 am | |
| Hoi!
Proovida ju võib, neid rattaid on Eestis 3-5 tk. Kas Sinu masin on astmelise sadulaga?
Veel üks mõttevälgatus tuli peale: kui väljalasle poolt silindrit vaadata, on need roostetanud kanalid näha(või see, mis sellest vaskpleki tükist järgi on).
Kui sealt surkida saad......
edu | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 14, 2013 7:49 am | |
| Pilte vaadates tundub, et neil kõigil on sadul astmeline. Kui viitsid, siis võid võrdluseks saata. Esituli ja teised jupid tunduvad olevat European Spec . Esialgu on veel mõte sellest üks päev caferacer ehitada. Praegu vaadates kui rariteetne see ratas... oleks ma enne teadnud. Kui raami ja originaaljuppe ei lõhu, siis ei tohiks see tegevus väga patune olla. Siin on üks vanem CBX lihtsaks ehitatud http://sgrallying.blogspot.com/2013/03/tarmac-customs-cbx1000.html | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 14, 2013 7:56 am | |
| Sinu toodud lingil on legendaarne CB1000 -R6 mootoriga. Ühel Eesti isendil oli juhiiste veel madalamaks toodud. Ja uus CBX näeks välja nii: | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 14, 2013 10:25 am | |
| Et esimesel pildil sinu postis on üldse R6 mootor? Homme lähen loen sellelt mootorilt tehasemärgistusi, siis on asi selgem. Uuest CBX'st on asi kaugel, oleks see elu vaid nii ilus Esimeses postis on paar pilti ka aga seal tõesti puudub sadul. | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 21, 2013 8:00 am | |
| Tehasemärgistus mootoril on RC17E-201597S. Tegin ka sadulast eraldi pildi. Tundubki, et minu kätte on sattunud madalaks tehtud sadulaga ratas. Esialgu ei oskanud sellele tähelepanu pöörata. http://album.ee/node/27913301/50327429Silindrite lahti saamisel on paari võtet proovitud kuid seni tulemusteta. Korralikke kullinokkasid ei ole veel proovinud. Kas mootori lahti tegemisel alt otsast võib tulla takistusi? Sealt saaks tegelikult ju ka väntvõllile ligi ja saaks selle töösse anda. Panin veel mõned pildid üles http://album.ee/album/274343/50327429 | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 21, 2013 12:52 pm | |
| Hoi!
Alt otsast lahti tehes ei tule sekeldusi.
Kas Sul remondi manuaal on? Sealt saad saalede mõõdud ja märgistused. Ega Sa seda masinat Ain P. käest ei ostnud?
edu | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 21, 2013 1:10 pm | |
| Jah, see on õigesti arvatud. Väikese ringiga ostsin Ain P. käest Oleksid võinud seda ka lihtsalt küsida. Õiget remondi manuaali veel otsin. 1984 aasta oma juba leidsin. Tänud! | |
|
| |
taros
Postituste arv : 9 Registration date : 05/07/2012
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Püh Apr 21, 2013 7:35 pm | |
| Täna proovisin natuke tõsisemalt kinniseid tikkpolte lahti keerata. Sai poltidele suuremad mutrid otsa keevitatud ja viisakalt võtmega keeratud. Kumbki polt ei liikunud ning murdusid. Üks suure kangiga keerates, teine haamriga põrutades/keerates. Lasin sõbral siis nende jäänukite otsa jälle mutrid keevitada. Kui mingi aeg alt poolt mootori lahti võtan, siis äkki tekkib mõtteid kuidas asja lahendada. http://album.ee/node/27914565/50327429Küsimus ka: Kui silindriploki peal on klapikambri maha võtmisest jäljed peal, kas siis on väga suur oht, et sealt hakkab õli välja ajama? Silindriplokil on selline jälg http://album.ee/node/27914561/50327429 | |
|
| |
yeekim
Postituste arv : 117 Asukoht : Siia- sinna läbi linna motikas/auto : VN15SE & 650 "asi" Registration date : 18/10/2010
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 Esm Apr 22, 2013 4:07 pm | |
| Kes see KRT niimoodi blokikaant maha võtab? Kui need jäljed nt korraliku keemilise metalliga tasaseks teha ja UUS tihend panna, võib isegi pidama jääda. Tikkpolt: kui mingigi vahe sisse saad, siis nt sellise riistaga polt katki- | |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Honda CBX 750F '88 | |
| |
|
| |
| Honda CBX 750F '88 | |
|